Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Katowice: Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r
Numer ogłoszenia: 227701 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach , ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, faks (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r w zakresie: - Urządzeń oświetleniowych; - Urządzeń sterowania tunelem; - Instalacji sygnalizacji pożarowej; - Wentylatorów i ich sterowania; - Urządzeń telefonicznych; - Urządzeń video; - Urządzeń radiowych; - Urządzeń nagłaśniających..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej 50.33.44.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: - co najmniej 2 osobami przeszkolonymi w zakresie znajomości systemów sterowników SAIA; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie znajomości systemów wizualizacji PVSS II; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania systemów video; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania softstartów; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania UPS-ów; 3.2 Narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: - niezbędnym wyposażeniem do wykonywania kalibracji urządzeń pomiarowych CO, NO przejrzystości powietrza firmy Sick; - programem narzędziowym PG5. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia tj: - co najmniej 1 zadanie polegające na obsłudze urządzeń sterujących wykonywanych na sterownikach PLC (Programmable Logic Controller) oraz systemów nadrzędnych typu SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition); - co najmniej 1 system integrujący obejmujący 6.000 zmiennych i co najmniej 5 podsystemów. 4 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1.500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 6. Dokumenty (referencje) - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych usług. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań zamawiającego. - Wykonawca musi posiadać poświadczenie zgodności jego działań z normami jakości ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki. Na potwierdzenie powyższych wymagań należy przedstawić w ofercie: - Zaświadczenie (certyfikat jakości) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu w budynku siedziby Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego przy ulicy Św. Pawła 3 w Katowicach
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja dwóch sal wykładowych w budynku głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach - 2 części zamówienia
- Remont basenu w Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego w Katowicach
- Zakup i dostarczanie wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz terapii podciśnieniowej w leczeniu ran i odleżyn dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 22 Pakiety
- Zakup i dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii - 36 Pakietów.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.