Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Gorlice: MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH, NAPRAWA TYNKÓW I STOLARKI W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH.
Numer ogłoszenia: 227662 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach, Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3537310, 3535810 w. 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH, NAPRAWA TYNKÓW I STOLARKI W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1.W budynku przy ul. Kolejowej 4 a) Wykonanie remontu odparzonych tynków b) Uzupełnienie obitych stopni schodowych c) Malowanie sufitów, ścian klatki schodowej i korytarza wraz Z zejściem do piwnicy d) Malowanie stolarki drzwiowej, okiennej, drewnianych schodów na strych, barierki schodowej e) Schowanie przewodów (instalacji elektrycznej i pozostałych) w korytka PCV f) Wymiana bram wejściowych na ślusarkę aluminiową wraz samozamykaczami 2. W budynku przy ul. Kościuszki 26 a a) Wykonanie remontu odparzonych tynków. b) Uzupełnienie brakujących tynków klatki schodowej na poziomie piwnic. c) Malowanie sufitów, ścian klatek schodowych wraz Z zejściem do piwnicy d) Malowanie stolarki drzwiowej, okiennej, barierki schodowej, drzwiczek skrzynek elektrycznych i gazowych, rur instalacji gazowych. e) Schowanie przewodów (instalacji elektrycznych i pozostałych) w korytka PCV f) Wymiana bram wejściowych na ślusarkę aluminiowa wraz samozamykaczami. g) Wymiana 1 szt. Okna drewnianego na klatce schodowej na okna PCV h) Malowanie daszków wejściowych do budynku wraz z reperacją tynków 3. W budynku przy ul. Kościuszki 19 a) Wykonanie remontu odparzonych tynków. b) Uzupełnienie brakujących tynków korytarza i klatki schodowej na poziomie piwnic. c) Obłożenie ścian na poddaszu płytami gipsowo-kartonowymi z dociepleniem wełną mineralną d) Malowanie sufitów, ścian klatki schodowej wraz z zejściem do piwnicy. e) Malowanie sufitów i ścian korytarza i ubikacji usytuowanych na zewnątrz budynku. f) Remont drzwi - wstawienie zamków, klamek i szyldów do skrzydeł drzwiowych przy wejściu na klatkę schodową na poddasze i do piwnicy. g) Malowanie stolarki drzwiowej, okiennej, barierki schodowej, obudowy gazomierzy, rur instalacji gazowej. h) Schowanie przewodów (instalacji elektrycznej i pozostałych) w korytka PCV i) Remont betonowych schodów do piwnicy i na podwórko.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu remontu budynku wielorodzinnego w którego zakres wchodziło malowanie. b) dysponują osobą lub osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z poźn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz 1 wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu remontu budynku wielorodzinnego w którego zakres wchodziło malowanie) Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ. 6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 7. Zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miasto.gorlicki.iap.pl/zampub.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA MIEJSKA GORLICE, 38-300 GORLICE, RYNEK 2, POK. 114. Opłata za SIWZ wynosi 16 PLN. Opłata zostanie powiększona o koszty przekazania..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: GMINA MIEJSKA GORLICE, 38-300 GORLICE, RYNEK 2, POK. 114..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa trzeciego serwera do klastra, serwerów do backupu, biblioteki taśmowej z tasiemkami i oprogramowaniem do wykonywania i zarządzania backupami
- " Dostawa wirtualnej platformy (stołu) do nauki anatomii weterynaryjnej dla ZSCKR w Bystrej"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.