eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19 oraz powrót do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Celestynów: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19 oraz powrót do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 227586 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19 oraz powrót do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19 oraz powrót do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2011/2012 wraz z opiekunem w okresie od 1 września 2011r. do 29 czerwca 2012r. Ilość uczniów dowożonych - 6 (sześciu) w tym 2 (dwóch) uczniów na wózkach inwalidzkich według poniżej wskazanych tras przejazdu autobusu/busa (zwanego dalej Pojazdem): 2. TRASY PRZEJAZDU do szkoły: L.p. Trasa przejazdu Godziny odjazdu Ilość km 1. Zabieżki-Celestynów 6.40 - 6.55 12 km 2. Celestynów- Dąbrówka 6.55 - 7.05 2,5 km 3. Dąbrówka - Jatne 7.05 - 7.25 6 km 4. Jatne - Ostrów 7.25 - 7.35 3 km 5. Ostrów - Otwock ul. Majowa 17/19 7.35 - 7.55 12 km Razem - 35,5 km 3. TRASY PRZEJAZDU do domu: I-tura: wyjazd z Otwocka z Ośrodka Szkolno- Wych. Godz. 11.30 L.p. Trasa przejazdu Godziny odjazdu Ilość km 1. Otwock - Ostrów (1 dziecko na wózku) 11.30 - 11.50 12 km 2. Ostrów - Dąbrówka (1 dziecko na wózku) 11.50 - 12.10 7 km 3. Dąbrówka - Celestynów (1 dziecko) 12.10 - 12.20 2,5 km Razem - 21,5 km 4. II-tura: Wyjazd z Otwocka z Ośrodka Szkolno- Wych. godz. 15.00 L.p. Trasa przejazdu Godziny odjazdu Ilość km 1. Otwock - Jatne (2 dzieci) 15.00 - 15.20 13 km 2. Jatne - Zabieżki (1 dziecko) 15.20 - 15.40 14 km Razem - 27 km 5. Łączna dzienna liczba kilometrów przejazdu z uczniami: 84 km. 6. Ilość dni nauki szkolnej - około 187 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy, jej długości i godzin przewozów uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. 8. Cena jednostkowa za 1 kilometr przewozu , która zostanie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie obowiązywała w niezmiennej stawce do końca obowiązywania umowy. 9. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem (bez dzieci) po dowozie I tury oraz końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy. 10. Przewóz uczniów powinien odbywać się Pojazdami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci oraz oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.). 11. W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać Pojazd przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w specjalistyczne sprzęt (podesty, pasy do mocowania wózków itp.). 12. Wykonawca podczas świadczenia usług przewozowych zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna, który będzie obecny podczas transportu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpiecznego wsiadania do Pojazdu oraz wysiadania z Pojazdu dowożonych do szkół dzieci; zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu; w drodze powrotnej przekazanie dziecka oczekującemu opiekunowi; ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w Pojeździe, nie dopuszczenie do ich przewozu; w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące. 14. Podczas dowozu uczniów Wykonawca nie może przewozić osób trzecich. 15. W przypadku awarii Pojazdu, wykorzystywanego do realizacji usługi, Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 (jednej) godziny od powstania awarii, Pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 16. W okresie zimowym Pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 17.Pojazd powinien znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym i posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz przegląd techniczny przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia. 18.Wykonawca zapewni, aby w każdym z Pojazdów znajdował się telefon przenośny do dyspozycji kierowcy oraz opiekuna, celem poinformowania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencję zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w zakresie transportu osób niepełnosprawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać się realizacją co najmniej 1 (jedną) usługą związaną z transportem osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1.1.Dysponowaniem minimum 1 (jednym) Pojazdem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem dla 6 dzieci, w tym 2 na wózku inwalidzkim) w siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa i miejsce do bezpiecznego przewozu 2 składanych wózków inwalidzkich przewożonych wraz z dzieckiem. W celu spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zaplecza transportowego według wzory stanowiącego Załącznik nr 6 do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania minimum 1 (jedną) osobą pełniącą funkcje opiekuna. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do pełnienia funkcji opiekuna na trasie, którą będą przewożeni uczniowie niepełnosprawni. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych. Preferowane jest, aby funkcję opiekuna pełniła osoba posiadająca doświadczenie w opiece nad dziećmi. Dysponowania minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia upoważniające do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym osób. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

17.1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 PZP, w przypadku konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Celestynowie ul. Regucka 3 05-430 Celestynów pok. nr 36 lub pokój nr 32 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urząd Gminy w Celestynowie ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.