Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Wejherowo: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 227558 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wejherowie , ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729411, 5729414, faks 058 5729402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wejher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wycena nieruchomości - wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości niezabudowanej położonej w Rumi, obręb 11, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 213 o powierzchni 590 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00008941/1, stanowiącej współwłasność Skarbu Państwa, dla celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz współwłaściciela nieruchomości (wycenie podlega udział wynoszący 3/64 części opisanej nieruchomości, przypadającej Skarbowi Państwa), 2) wycena nieruchomości - wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości niezabudowanej położonej w gm. Łęczyce, obręb Chmieleniec, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 142 o powierzchni 100 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00089718/0, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania działki nr 143/2, 3) wycena nieruchomości - wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowej położonej w Wejherowie, obręb 15, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 154/3 o powierzchni 1.476 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00043349/8, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego, 4) wycena nieruchomości - wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowej położonej w Luzinie, obręb Luzino, oznaczonej ewidencyjnie jak działka nr 280 o powierzchni 2.500 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00057235/7, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, 5) wycena nieruchomości - wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonej w Rumi, niezabudowanej, oznaczonej ewidencyjnie jako działka 162/22 zapisanej w KW nr 14190o pow. 1401 m2, obr. 10, stanowiącej własność osoby fizycznej dla nabycia ww. nieruchomości na rzecz Powiatu Wejherowskiego, 6) wycena prawa użytkowania wieczystego (przy podanej przez zamawiającego wartości prawa własności gruntu) nieruchomości położonej w gminie Gniewino, obręb Czymanowo, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 38/123 o powierzchni 460 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00048021/8, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, 7) wycena prawa użytkowania wieczystego (przy podanej przez zamawiającego wartości prawa własności gruntu) nieruchomości położonej w gminie Gniewino, obręb Czymanowo, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 38/121 o powierzchni 417 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00048369/9, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, 8) wycena prawa użytkowania wieczystego (przy podanej przez zamawiającego wartości prawa własności gruntu) nieruchomości położonej w gminie Gniewino, obręb Nadole, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 306/16 o powierzchni 205 m2, zapisanej w KW nr GD1W/00038717/1, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć następujących zdarzeń: 1) zmiany osób wymienionych w ofercie - nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 2) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim wypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów; 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmian będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie usługi, a) zmiana obowiązującej stawki VAT - w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, pok. 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, Biuro Obsługi Interesatów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





