Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Niedrzwica Duża: dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 227557 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża , ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (zakup) energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1,2,3,4,5 do SIWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne. Na podstawie art. 16 ust 1 ustawy pzp Zamawiający zawarł w dniu 15.10.2012 r. porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej, z następującymi jednostki organizacyjnymi: 1) Zespół Szkół w Niedrzwicy Kościelnej - Szkoła Podstawowa im. Ks. Stanisława Konarskiego ul. Lipowa 26, Niedrzwica Kościelna, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-22-16 2) Zespół Szkół w Niedrzwicy Kościelnej - Gimnazjum nr 2 im Bł. ks. Jerzego Popiełuszki ul. Lipowa 26, Niedrzwica Kościelna, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-21-10 3) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego Strzeszkowice Duże Strzeszkowice Duże 255a, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-22-22 4) Szkoła Podstawowa Czółna Czółna 103, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-19-03 5) Przedszkole w Niedrzwicy Kościelnej ul. Krakowska 72, Niedrzwica Kościelna, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-306-39-77 6) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 7 Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej ul. Lubelska 21a, Niedrzwica Duża, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-21-91 7) Szkoła Podstawowa Marianka Marianka 97, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-18-89 8) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sobieszczanach Sobieszczany 35, 24- 220 Niedrzwica Duża NIP:713-249-22-39 9) Gminna Biblioteka Publiczna w Niedrzwicy Dużej ul. Kraśnicka 53, Niedrzwica Duża, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-259-52-12 10) Zespół Szkół w Krężnicy Jarej - Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy- Bohaterów Armii Krajowej Krężnica Jara 321, 20- 515 Lublin 51 NIP:713-249-18-72 11) Przedsiębiorstwo Komunalne Nałęcz ul. Kościelna 3, Niedrzwica Duża, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-303-63-19 12) Gminy Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Lubelska 10, Niedrzwica Duża, 24 - 220 Niedrzwica Duża NIP:713-299-62-82 W wyniku zawarcia powyższych porozumień Gmina Niedrzwica Duża jest Liderem upoważnionym do przeprowadzenia w imieniu własnym i wymienionych jednostek niniejszego postępowania przetargowego. Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć 13 umów na dostawę przedmiotu zamówienia tj. z: wyżej wymienionymi jednostkami i Gminą Niedrzwica Duża. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej zawarte w formularzu ofertowym powinny być cenami faktycznymi na dzień upływu terminu składania ofert, zgodne z cenami określonymi w aktualnie obowiązującej Taryfie sprzedawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. UWAGA!!! W stosunku do Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji z/s przy ul. Lubelska 10, Niedrzwica Duża, 24 - 220 Niedrzwica Duża obowiązuje do 30.06.2013 r. porozumienie o stałości cen na dostawę energii elektrycznej z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin. W zw. z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dostawy energii elektrycznej do tej jednostki od 01.07.2013 r. Do dnia 31.05.2013 Wykonawca zobowiązany jest do wypowiedzenia i zawarcia nowej umowy,do dnia 30.06.2012 r. KOD CPV; - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii; 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwóch zadań: I zadanie : - dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego - dotyczy punktów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 944 720 kWh. W ramach tego zadania Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów na sprzedaż energii i zawarcia z Zamawiającym nowej umowy dostawy energii elektrycznej dla punktów objętych załącznikiem 1 II zadanie: - dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów mienia komunalnego Gminy Niedrzwica Duża - wyszczególnienie punktów odbioru zawiera załącznik nr 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 180 190 kWh. W ramach tego zadania Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów na sprzedaż energii i zawarcia z Zamawiającym nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej dla punktów objętych załącznikiem 2 - dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Niedrzwica Duża będących współzamawiającymi - wyszczególnienie punktów odbioru zawiera załączniki nr 3 i 4 Szacunkowe zapotrzebowanie na energię dla punktów odbioru wyszczególnionych w załącznikach nr 3 i 4 w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2014 wynosi 1 210 740 kWh. W ramach tego zadania dla punktów odbioru wymienionych w załączniku 3 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów na sprzedaż energii i zawarcia jednostki organizacyjnymi nowych umów dostawy energii elektrycznej (przyporządkowanie punktów do płatnika zgodnie z załącznikiem 3). W ramach tego zadania dla punktów odbioru wymienionych w załączniku 4 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów na sprzedaż energii obowiązujących Zamawiającego i zawarcia z jednostkami organizacyjnymi nowych umów sprzedaży energii elektrycznej (przyporządkowanie punktów do płatnika zgodnie z załącznikiem 4) - dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej - wyszczególnienie punktów odbioru zawiera załącznik nr 5 Szacunkowe zapotrzebowanie na energie dla punktów odbioru wyszczególnionych w załączniku 5 w okresie od 01.07.2013 do 31.12.2014 wynosi 32 120 kWh. W ramach tego zadania Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów na sprzedaż energii i zawarcia z Gminnym Ośrodkiem Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej dla punktów objętych załącznikiem 5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczna dla zadania II wynosi 1 423 050 kWh. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczna dla zadania I i II wynosi 2 367 770 kWh. Zamawiający nie przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszczaj możliwość dokonania cesji praw i przejęcia obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na inny podmiot w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczana jest energia elektryczna na podstawie niniejszej Umowy. W takim przypadku cesja nastąpi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Prognozowane zużycie energii elektrycznej dla zadania I i II ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Sprzedawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy - zgodnie z art. 93 ust.6 pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 § 1 pkt 6 Ustawy Pzp. do 5% wartości szacunkowego zużycia energii elektrycznej na oświetlenia drogowe - zadanie I ( 118 388kWh), o którym mowa w ROZDZIALE 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wiadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualną (ważną na dzień upływu terminu składania ofert) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się także możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w wypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: a) gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.niedrzwica.bip.mbnet.pl/ogloszenia/przetargi/aktualne-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża, parter - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.