eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDruk biletów parkingowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu w latach 2010-2012.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Zamość: Druk biletów parkingowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu w latach 2010-2012.
Numer ogłoszenia: 227515 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk biletów parkingowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu w latach 2010-2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk biletów parkingowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu w latach 2010-2012 według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. a)Załącznik Nr 1 Wzory kart abonamentowych postojowych obowiązujących na terenie Miasta Zamość. -wymiar: 10 cm x 8 cm -papier o gramaturze 150g/m b)Załączniki Nr 2,3,4,5,6,7 Wzory biletów parkingowych jednorazowych. -wymiary: 20 cm x 8 cm -papier o gramaturze 100g/m Bilety będą wykonywane z materiałów Wykonawcy. Wzory biletów stanowią załączniki od Nr.1 do Nr. 7 do Umowy. Skład wykonuje Wykonawca. 2.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruk wstępny każdego biletu. 3.Druk biletów przez Wykonawcę będzie odbywał się sukcesywnie według pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. W zamówieniach określona będzie ilość biletów oraz nominały. Częstotliwość dostaw będzie zależna od bieżącego zapotrzebowania. 4. Bilety będą połączone w bloczki po 100 sztuk. Każdy bilet będzie posiadać oznaczenie serii i kolejnego siedmiocyfrowego numeru (numer przetłoczony). Seria i siedmiocyfrowy numer zabezpieczone farbą fluorescencyjną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2.3. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.4.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Krajowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8. oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. 2.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. 2.6.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2) Kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [na formularzu ofertowym] 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9) Sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10) Informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12) Wykaz pracowników zatrudnionych w zakładzie [wypełniony wg zał.], 13) Wykaz zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-[wypełniony wg zał.] 14) Wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 15) Ksero dowodu wpłaty wadium, wniesionego w wybranej formie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Partyzantów 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Partyzantów 61 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.