eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Zakup oleju opałowego do ogrzewania budynku KP PSP w Gorlicach, z dostawą na miejsce w sezonie grzewczym 2008-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Gorlice: Zakup oleju opałowego do ogrzewania budynku KP PSP w Gorlicach, z dostawą na miejsce w sezonie grzewczym 2008-2009
Numer ogłoszenia: 227512 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa PSP, ul. 11 Listopada 84, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 354 93 00, fax 0-18 354 93 05.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego do ogrzewania budynku KP PSP w Gorlicach, z dostawą na miejsce w sezonie grzewczym 2008-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Komendy Powiatowej PSP w Gorlicach w okresie od 01.01.2008r - do 31.12.2009r. Miejscem dostawy jest kotłownia KP PSP w Gorlicach ul. 11 Listopada 84. Zamawiający przewiduje, że w okresie umowy zakupi od wybranego Oferenta około 80000 litrów. Ilość zakupionego oleju może ulec zmianie w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych.Podane ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będą wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 i 24 ustawy z 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. )Wymagania będą sprawdzane na podstawie złożonych przez Wykonawców załączników nr 1 i 2 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferentów z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: - wypełniony i podpisany formularz oferty ( zał. nr 2 ) - wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy ( zał. nr 1 - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty - aktualna koncesja na sprzedaż oleju.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP ul. 11 Listopada 84 38 - 300 Gorlice osobiście lub na pisemną prośbę..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Gorlicach ul. 11 Listopada 84 38 - 300 Gorlice Pok. Nr 11 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.