eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastarniaWykonanie robót budowlanych polegających naa) remoncie nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap II, b) budowie ciągu spacerowego wzdłuż brzegu Zatoki Puckiej w Kuźnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Jastarnia: Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) remoncie nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap II, b) budowie ciągu spacerowego wzdłuż brzegu Zatoki Puckiej w Kuźnicy
Numer ogłoszenia: 227489 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207295 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) remoncie nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap II, b) budowie ciągu spacerowego wzdłuż brzegu Zatoki Puckiej w Kuźnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a) remoncie nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap II na podstawie projektu opracowanego przez Pana Stanisława Krawczyka i zgłoszenia robót budowlanych do Wojewody Pomorskiego. b) budowie ciągu spacerowego wzdłuż brzegu Zatoki Puckiej w Kuźnicy na podstawie projektu opracowanego przez DROGADO Tomasz Ślusarz i pozwolenia na budowę nr WI-II.7840.1.255.291.2013.KK z 31.07.2013 r. Zakres robót obejmuje: a) remont nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap II obejmujący remont 150-metrowego odcinka oddalonego o 90 m w kierunku wschodnim od mola spacerowego, w tym: - rozebranie istniejących nawierzchni o pow. 300 m2, - wykonanie robót ziemnych potrzebnych do uformowania koryta pod warstwy podbudowy i pod ławy podkrawężnikowe, - ułożenie krawężników kamiennych 15 x 30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu B-15, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm, - ułożenie nawierzchni drogi na plaży z betonowej kostki brukowej gr 8 cm, w tym pasa pieszego w kolorze jasnym i ścieżki rowerowej w kolorze ciemnym o pow. 750 m2 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - ułożenie nawierzchni na zatokach podławkowych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 27 m2 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - ułożenie krawężników kamiennych 15 x 30 cm i betonowych na ławach betonowych z oporem z betonu B-15 na dł. 6 mb, - ułożenie krawężników kamiennych szlifowanych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo-piaskowej na dł. 300 mb, - ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm kolorowych na podsypce piaskowej na dł. 36 mb, - zakup i montaż: 6 szt. ławek i 3 szt. koszy na śmieci, - plantowanie powierzchni plaży przyległej do projektowanej drogi. Oferowane ławki parkowe i kosze na śmieci pod względem konstrukcji, zastosowanych materiałów i kolorystyki powinny być kontynuacją rozwiązań zastosowanych na odcinku promenady w Juracie wykonanym w ramach etapu I zadania. Do oferty należy załączyć karty katalogowe proponowanych ławek i koszy. b) budowę ciągu spacerowego wzdłuż brzegu Zatoki Puckiej w Kuźnicy od portowego falochronu wschodniego do mola żeglarskiego, w tym: - wytyczenie osi i krawędzi jezdni o dł. 0,23 km, - rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych o pow. 40 m2, - rozbiórka krawężnika betonowego o dł. 20 mb, - rozbiórka ław betonowych pod krawężnikami o obj. 1,35 m3, - korytowanie na średnią głębokość 30 cm o obj. 775 m3, - profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego o pow. 860 m2, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm o pow. 110 m2, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 20 cm o pow. 665 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm o pow. 110 m2, - nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3 cm o pow. 665 m2, - nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3 cm o pow. 110 m2, - humusowanie z obsianiem trawą gr. 10 cm o pow. 1015 m2, - krawężnik betonowy obniżony 15 x 30 cm o dł. 76 mb, - ława betonowa pod krawężniki z betonu C12/15 (B15) o obj. 5,13 m3, - obrzeże betonowe 8 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm o dł. 493 m, - zakup i montaż: 10 szt. ławek, 5 szt. koszy na śmieci, 8 szt. betonowych stojaków rowerowych i 2 szt. uchylnych blokad parkingowych. Nawierzchnię ciągu pieszego (chodnika o pow. 665 m2) wykonać należy z prostokątnej fazowanej betonowej kostki brukowej gr. 6 cm. Kostkę brukową gr. 6 cm dostarcza Zamawiający. Nawierzchnię zjazdów (jezdnia o pow. 110 m2) wykonać należy z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm. Kostkę brukową grubości 8 cm dostarcza Wykonawca. Oferowane ławki parkowe i kosze na śmieci pod względem konstrukcji, zastosowanych materiałów i kolorystyki powinny być kontynuacją rozwiązań zastosowanych w Kuźnicy wzdłuż ścieżki rowerowej. Do oferty należy załączyć karty katalogowe proponowanych ławek i koszy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABRUKO Sp. z o.o., ul. Gdańska 78, 84-120 Władysławowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456349,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265026,88

  • Oferta z najniższą ceną: 265026,88 / Oferta z najwyższą ceną: 265026,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.