eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ĆmielówPrzebudowa dróg gminnych - III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Ćmielów: Przebudowa dróg gminnych - III
Numer ogłoszenia: 227410 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201910 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, Ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8612018, faks 15 8612018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych - III, w skład którego wchodzą następujące zadania: - zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318039T w miejscowości Brzóstowa; - zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jastków. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318039T w miejscowości Brzóstowa. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 318039T na odcinku o dł. 250 m o nawierzchni mineralno asfaltowo - grysowej i szerokości jezdni zmiennej 5,0-4,0m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, usuniecie humusu z poboczy i brzegów jezdni, profilowanie i zagęszczanie podłoża, rozbiórka krawężników betonowych oraz chodników z płyt betonowych); 2) podbudowy ( wyrównanie ubytków oraz profilowanie kruszywem łamanym gr. warstwy 5cm); 3) odwodnienie korpusu drogowego ( wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 20cm wraz z wykonaniem wykopów, podsypki i zasypki; wykonanie kompletnych wpustów na studzienkach wraz z wykonaniem wykopów, podsypki, zasypki oraz wpustów typu ciężkiego); 4) nawierzchni (wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wyrównawczą w ilości 75kg/m2 na całej szerokości jezdni, oczyszczenie nawierzchni pod warstwę wyrównawcza, skropienie powierzchni emulsja asfaltową; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o gr. 4cm ; oczyszczenie nawierzchni pod warstwę ścieralną , skropienie powierzchni emulsją asfaltową); 5) elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych); 6) robót wykończeniowych ( rozbiórka kostki brukowej uzupełnienie podbudowy oraz ponowne ułożenie kostki z rozbiórki na zjazdach celem dostosowania do nowej wysokości jezdni; uzupełnienie szczelin między nowym krawężnikiem, a istniejącym murkiem oporowym; plantowanie i uzupełnienie pobocza kruszywem; plantowanie i uzupełnienie pobocza za krawężnikiem gruntem; regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych, regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, wykonanie prac związanych z regulacją wysokościową odwodnienia liniowego z krat żeliwnych; czyszczenie rowu umocnionego z namułu) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych b) Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jastków. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na dł. 264,69m o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych o szerokości jezdni zmiennej od 3,0m - do 2,5m. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót ziemnych ( roboty pomiarowe, roboty ziemne; profilowanie i zagęszczanie podłoża); 2) podbudowy ( wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o gr. 10 cm po zagęszczeniu); 3) nawierzchni (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca o gr. 4cm po zagęszczeniu oraz warstwy ścieralnej o gr. 4 cm po zagęszczeniu); 4) pobocza, zjazdy ( wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem - grubość podbudowy po zagęszczeniu 15cm; podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 20 cm po zagęszczeniu, warstwy górnej o grubości 8cm po zagęszczeniu); 5) oznakowanie (montaż słupka i znaku drogowego); 6) przepust ( montaż ścianek czołowych dla rur o śr. 40cm, wykonanie ławy fundamentowej, montaż rury betonowej, usuniecie warstwy urodzajnej o gr. 15cm, wykonanie podsypki piaskowej pod płyty ażurowe gr. 5cm; umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych 2. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekty budowlane (uproszczony) b) przedmiary robót 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres, co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego określonego zadania. b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym. 5. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) 6. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 7. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placami przyszłych budów, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 8. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 9. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DROGBUD Radosław Malec, Stanisław Wójcik, Sudół 45c, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146788,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169200,26

  • Oferta z najniższą ceną: 169200,26 / Oferta z najwyższą ceną: 271310,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.