eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieObsługa geodezyjna obrębów 1-10 miasta Świnoujście w 2010 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Świnoujście: Obsługa geodezyjna obrębów 1-10 miasta Świnoujście w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 227403 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna obrębów 1-10 miasta Świnoujście w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi geodezyjnej obrębów: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 miasta Świnoujście w 2010 roku. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty geodezyjne: a) podziały nieruchomości bez względu na obszar, b) wznowienia granic nieruchomości, c) rozgraniczenia nieruchomości, d) wykonywanie wykazów, wykonywanie wykazów zmian danych ewidencyjnych, e) opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb obiektów drogowych wraz z wtórnikiem w postaci cyfrowej (mapa rastrowa) zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., f) opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb realizacji pozostałych inwestycji wraz z wtórnikiem w postaci cyfrowej (mapa rastrowa) zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., g) inwentaryzacje obiektów, h) inwentaryzacje przyłączy, i) inwentaryzacje studni, j) inwentaryzacje sytuacyjno-wysokościowe, k) pomiary wysokościowe przekrojów pasów drogowych, l) wykonywanie aktualizacji map zasadniczych i map ewidencyjnych w zakresie obiektów budowlanych nieistniejących już w terenie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09 zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem http://bip.um.swinoujscie.pl/..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 i rozdziale 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji. 2. Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09 w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Informację o posiadaniu uprawnień geodezyjnych przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia). 4. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt 2). Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III.2.2 PRZYGOTOWANIE OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : 1.1. Wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09. 1.2. Projekt umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 będącej załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09, z podpisem nad adnotacją akceptuję. 1.3. Formularz cenowy, będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09 i zarazem załącznikiem nr 1 do umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. 1.4. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Dokumenty określone w punkcie III.2.1. i formularzu oferty będącej załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-6-1/09. 2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wszystkie strony oferty ( tj. formularza oferty z załącznikami : projektem umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09, formularzem cenowym i innymi oświadczeniami i dokumentami) - powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego, - nazwa i adres Wykonawcy. Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę geodezyjną obrębów 1-10 miasta Świnoujście w 2010 roku Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.50 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 16 grudnia 2009 roku, do godziny 12.00. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 130, I piętro (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.50. 11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Gospodarki Nieruchomościami ul. Wojska Polskiego 1/5, pokój nr 207, II piętro 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.