Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Grudziądz: Termorenowacja budynków Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12
Numer ogłoszenia: 227398 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 , ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 45 175 20, faks (056) 45 175 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps1.grudziadz.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dps1.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termorenowacja budynków Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termorenowacja budynków Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12. Zamówienie należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją techniczną stanowiącymi Załącznik Nr 1a, b, c i Nr 2a, b, c d do SIWZ. W przedmiarach robót został określony faktyczny zakres prac przewidzianych do realizacji na tym etapie realizacji inwestycji. Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót niż będzie realizowany w przedmiotowym zamówieniu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację i remont elewacji obiektów Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12. Docieplenie ścian metodą lekką morką Sto-Ispo system ISPOTHERM C klejony i kołkowany. Dopuszcza się zastosowanie innego systemu ocieplenia pod warunkiem zachowania wymagań izolacyjności termicznej i kolorystyki. Wszystkie materiały i wyroby zastosowane do prac dociepleniowych muszą być zgodne z aprobatą techniczną, posiadać wymagane certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z polską normą dla całego systemu. Szczegółowy zakres robót: - ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych budynków A, B z łącznikiem i budynku administracyjnego wraz z przylegającymi przybudówkami styropianem gr. 15 cm w systemie dociepleń ISPOTHERM C wraz z wykonaniem nowej kolorystyki elewacji - wzmocnienie spękanych ścian budynku C - wykonie nowej kolorystyki elewacji budynku C - remont elewacji garaży i wykonie nowej kolorystyki elewacji - naprawa ubytków w tynkach - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana parapetów zewnętrznych - naprawa obróbek blacharskich - wykonie remontu dachu garaży oraz pokrycie papą termozgrzewalną - przygotowanie instalacji ochrony odgromowej oraz wysięgników opraw oświetlenia terenu przed robotami termomodernizacyjnymi budynków. Niezbędne prace do wykonania w ramach wykonania ocieplenia: - przygotowanie podłoża o (usunięcie elementów istniejącego ocieplenia na części elewacji (blacha trapezowa, kształtowniki mocujące, warstwa ocieplenia) o zmycie i oczyszczenie elewacji z brudu o usunięcie luźnego tynku i starej farby szczotkami i wodą pod ciśnieniem o uzupełnienie ubytków tynku o demontaż parapetów i obróbek blacharskich - montaż listwy cokołowej - klejenie i układanie płyt termoizolacyjnych - mocowanie płyt styropianowych łącznikami mechanicznymi - obróbka ościeży - obróbka narożników i krawędzi - obróbka szczelin dylatacyjnych - mocowanie warstwy zbrojącej z włókna szklanego - wykonanie warstwy gruntującej - ułożenie tynku mineralnego - malowanie elewacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zakresu robót jak w przedmiocie zamówienia na minimum 2000 m2 powierzchni.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o następujących kwalifikacjach zawodowych: Wymagana ilość osób: 1 Wymagane kwalifikacje zawodowe: Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, wystarczających co do zakresu rzeczowego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps1.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
- Wykonanie usługi pn. "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu".
- Dostawa regałów stacjonarnych w ilości 700 sztuk na potrzeby Archiwum Zakładowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





