eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapWdrożenie platformy komunikacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Gołdap: Wdrożenie platformy komunikacyjnej
Numer ogłoszenia: 227395 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie platformy komunikacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dwukierunkową wymianę danych dotyczących beneficjentów obszaru rynku pracy i pomocy społecznej na poziomie lokalnym drogą elektroniczną pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy w Gołdapi i Ośrodkami Pomocy Społecznej w Powiecie Gołdapskim. 2.W Powiecie Gołdapskim system będzie działać w 4 jednostkach, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gołdapi, Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Baniach Mazurskich i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach. 3.Zamawiający zastosował model tradycyjny wdrożenia platformy komunikacyjnej polegający na tym, iż w każdym urzędzie postawione są serwery komunikacyjne platformy oraz lokalne repliki bazy danych, które zasilane są z systemów dziedzinowych urzędów. Element centralny stanowi serwer prezentacyjny znajdujący się w powiatowym urzędzie pracy, do którego logują się użytkownicy platformy. 4.System powinien posiadać co najmniej następującą funkcjonalność: 1/ zapewnienie możliwości wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a Ośrodkami Pomocy Społecznej, która powinna być realizowana w dwóch trybach: a/automatycznej wymiany danych w postaci elektronicznej; informacje o beneficjencie powinny być udostępnione po podaniu przez użytkownika końcowego danych jednoznacznie identyfikujących beneficjenta, podstawy prawnej upoważniającej do pozyskania danych, wskazania przeznaczenia dla udostępnionych danych, oznaczenia lub nazwy zbioru, z którego mają być udostępnione dane oraz zakresu informacji zadanych ze zbioru, b/za pomocą wniosków i zaświadczeń generowanych automatycznie przez platformę, zgodnie z ustawą z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; zarówno wnioski jak i zaświadczenia powinny być możliwe do opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu użytkownika końcowego, 2/ zapewnienie możliwości definicji/edycji szablonów dokumentów /np. wniosków zaświadczeń itp. zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych, 3/ zapewnienie możliwości konfiguracji zakresu danych o beneficjencie, które powinny być udostępnianie w ramach platformy dla poszczególnych urzędów i grup użytkowników końcowych, 4/ zapewnienie interfejsów komunikacyjnych funkcjonujących w oparciu o standard XML, umożliwiających przesyłanie danych z/do systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy oraz Ośrodków Pomocy Społecznej, 5/ zapewnienie możliwości jednoczesnego przetwarzania kilku zbiorów osobowych należących do różnych administratorów danych osobowych /PUP,OPS/; platforma powinna umożliwiać funkcjonowanie w architekturze rozproszonej tak, aby bazy danych osobowych poszczególnych urzędów były od siebie logicznie i fizycznie odseparowane oraz były możliwe do fizycznego przetrzymywania w obrębie odpowiednich urzędów będących administratorami danych osobowych lub podmiotami przez nie upoważnionymi do przetwarzania danych osobowych, 6/ dostęp do danych osobowych poprzez platformę powinien być nadzorowany i rejestrowany zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; w szczególności powinien istnieć mechanizm umożliwiający identyfikację użytkownika końcowego uzyskującego dane osobowe, ich zakres, datę i cel ich pozyskania, 7/ zapewnienie możliwości rejestracji zdarzeń systemowych związanych z logowaniem, wylogowaniem, próba zalogowania po podaniu błędnego hasła, zmiana hasła, blokowaniem oraz odblokowaniem użytkownika końcowego w platformie, 8/ platforma powinna funkcjonować wyłącznie w oparciu o dane beneficjentów pochodzące z systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy /Syriusz STD/ i Ośrodków Pomocy Społecznej /Pomost STD/; nie powinna umożliwiać dodawania, edycji lub usuwania danych beneficjentów. 5.Zakres danych o beneficjencie Powiatowego Urzędu Pracy, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Syriusz STD: 1/ Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data i miejsce urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu. 2/ Dane osoby, od kiedy, do kiedy, jakie świadczenia i zasiłki ma przyznane i jakie pobrała, czy jest skreślona z ewidencji: a/ okresy rejestracji w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, - status osoby na rynku pracy (bezrobotny, poszukujący pracy). b/ przyznane świadczenia i zasiłki w powiatowym urzędzie pracy: - nazwa świadczenia/zasiłku, - data początkowa i końcowa. c/ zasiłki pobierane w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, - wysokość zasiłku brutto i netto. d/ inne świadczenia pobierane w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, -wysokość świadczenia brutto i netto. 3/ Szkolenia proponowane osobie wraz z informacją o ewentualnej odmowie: a/data przedłożenia propozycji, b/czy propozycja przyjęta, c/czy odmowa uzasadniona, d/proponowane szkolenie. 4/Szkolenia odbyte przez osobę: a/data skierowania, b/zakres tematyczny szkolenia, c/sposób zakończenia szkolenia /ukończone, przerwane, w trakcie/, d/data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 5/Praca proponowana osobie wraz z informacja o ewentualnej odmowie: e/data przedłożenia propozycji, f/czy propozycja przyjęta, g/czy odmowa uzasadniona, h/proponowane stanowisko, i/rodzaj propozycji. 6/Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osoby: a/posiadane wykształcenia: rodzaj wykształcenia, b/zawody wyuczone i wykonywane: nazwa zawodu, informacja o tym, czy jest to zawód wyuczony czy wykonywany, c/posiadane uprawnienia: nazwa uprawnienia, d/znajomość języków obcych: nazwa języka obcego, stopień znajomości języka w mowie, piśmie i czytaniu, e/posiadane umiejętności: nazwa umiejętności. 7/Historia kontaktów osoby z urzędem oraz jego zaplanowane wizyty w urzędzie: a/rodzaj wizyty w urzędzie, b/miejsce w urzędzie, gdzie należy /należało/ stawić się na wizytę, c/data planowanej i faktycznie odbytej wizyty. 8/Historia zatrudnienia: a/rodzaj zatrudnienia, b/data początkowa i końcowa, c/nazwa pracodawcy zatrudniającego osobę, d/zawód jaki wykonuje osoba zatrudniona, e/stanowisko. 9/Historia statusów osoby w powiatowym urzędzie pracy: a/data zmiany statusu osoby w powiatowym urzędzie pracy, b/rodzaj, typ i opis statusu. 6.Zakres danych o beneficjencie Ośrodka Pomocy Społecznej, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Pomost STD: 1/Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu. 2/ Informacje ogólne o osobie: a/czy osoba jest zarejestrowana w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, b/status osoby w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej. 3/Przyznane i pobrane świadczenia, zasiłki: a/nazwa świadczenia/zasiłku, b/data początkowa i końcowa, c/wysokość świadczenia/zasiłku brutto i netto. 4/Aktywizacja - udział w projektach 5/wykształcenia i kwalifikacji /wykształcenie, zawód wyuczony i wykonywany, uprawnienia, umiejętności, języki obce/. 7.Wykonawca po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapewni nadzór autorski oraz niezbędne licencje na oprogramowanie systemowe /system aplikacyjny, baza danych/, pod warunkiem, że takie oprogramowanie jest wymagane do pracy w systemie. 8.Wykonawca, po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapozna użytkowników z jej obsługą. 9.Wykonawca, w przypadku zmiany oprogramowania dziedzinowego zapewni aktualność i kompatybilność systemu do dwustronnej komunikacji nie później niż w dniu jego ukazania się aktualizacji do systemów dziedzinowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Doświadczenie w realizacji dostaw z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 35

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.goldap.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, I piętro, pokój nr 15 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.