Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Warszawa: Udzielenie licencji na oprogramowanie sieciowe Enterasys
Numer ogłoszenia: 227337 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie licencji na oprogramowanie sieciowe Enterasys.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji na oprogramowanie sieciowe Enterasys Virtual NAC Getaway (NAC-V-20) w ilości 1 szt. i Entarasys NAC Assessment (NAC-ASSESS-LIC) w ilości 2 szt. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych oprogramowania o funkcjonalności równoważnej do ww. oprogramowania. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że zaoferowane oprogramowanie jest równoważne w stosunku do oprogramowania wymienionego w SIWZ przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego oprogramowania do oprogramowania wymaganego przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą udowodnić/potwierdzić równoważność oprogramowania w następującym zakresie: 1) produkt ma architekturę klastrową (musi być zainstalowany na dwóch wirtualnych maszynach); 2) produkt oferuje dynamiczne i konfigurowalne rozwiązania powstrzymywania zagrożeń z szeroką gamą opcji reagowania, tworzenia logów zdarzeń i oceniania; 3) produkt identyfikuje fizyczną lokalizację źródła ataku i profil użytkownika; 4) produkt posiada możliwość podejmowania działań opartych o wcześniej zdefiniowane reguły postępowania w wypadku zagrożeń, informując o podjętych działaniach system IDS/IPS/Firewall przy wykorzystaniu komunikatu Inform SNMPv3; 5) produkt ma możliwość automatycznego wyłączania lub izolowania źródła niedozwolonego lub niewłaściwego ruchu zidentyfikowanego przez system IDS/IPS/SIEM/Firewall na przełącznikach rdzeniowych i dostępowych, ale i również na systemach IPS/Firewall; 6) produkt zapewnia dokładną kontrolę użytkowników i aplikacji pod względem podejrzanych i nieautoryzowanych działań w sieci; 7) produkt zapewnia dokładną kontrolę na poziomie portów obejmującą wykrywanie zagrożeń i określanie typów zdarzeń; 8) produkt zapewnia gromadzenie logów zdarzeń i raportowanie; 9) produkt ma możliwość poddania kwarantannie użytkownika i maszyny podłączonego do danego portu na przełączniku; 10) produkt ma możliwość izolowania i poddawania kwarantannie źródła ataku, bez wpływu na pracę innych użytkowników oraz istotnych dla urzędu aplikacji i systemów; 11) produkt ma możliwość dynamicznej odmowy, ograniczania lub zmieniania właściwości dostępu użytkownika do sieci; 12) produkt w pełni integruje się z Systemem Zarządzania posiadanym przez Zamawiającego Enterasys Netsight NMS-100 w pełnym zakresie jego wdrożenia (w szczególności: kreowanie i modyfikacja polityk bezpieczeństwa, ACL, konfiguracja VLAN, automatyczne tworzenie kopii zapasowych konfiguracji, aktualizacja firmware); 13) podłączenie przez wykonawcę do produktu do posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych serii C2/C3/C5, G3G i uruchomienie na nich autoryzacji 802.1x/MAC/PWA, w zależności od wskazań administratora sieci; 14) produkt w pełni integruje się z posiadanym przez Zamawiającego systemem Enterasys SIEM w pełnym zakresie jego wdrożenia (w szczególności: dzienniki typu Gathering, przetwarzanie i kategoryzacja logów). Uwaga! W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia nie będzie poprawnie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz dokona niezbędnych modyfikacji umożliwiających poprawne działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
pok. 122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 14 grudnia 2012 r., z wyłączeniem § 1 ust. 1 pkt 4 projektu umowy, zgodnie z którym Wykonawca zapewni świadczenie przez producenta oprogramowania rocznego wsparcia i serwisu (ES-SAS-A08 - w odniesieniu do oprogramowania wymienionego w pkt 1 lit. a oraz ES-SAS-A06- w odniesieniu do pkt 1 lit. b od dnia protokolarnego odbioru.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





