Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Piotrków Trybunalski: Wymiana stolarki okiennej w lokalach Gminy w budynkach dzierżawionych przez TBS Sp. z o.o., w ilości ok. 320 m2
Numer ogłoszenia: 227335 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, fax. 044 7323771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach Gminy w budynkach dzierżawionych przez TBS Sp. z o.o., w ilości ok. 320 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w lokalach Gminy w budynkach dzierżawionych przez TBS Sp. z o.o., w ilości ok. 320 m2, w zakresie: demontaż starej stolarki, montaż nowej z PCV, demontaż parapetów zewnętrznych i montaż nowych z PCV lub blachy, wywiezienie zdemontowanych materiałów na wysypisko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z należytą starannością wymianę stolarki w ilości co najmniej 300 m2 . 3) Wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie do dnia 10.12.2008 r. 4) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte, 5) udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót; 7) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym) d. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości wymienianej stolarki, daty wykonania, miejsca wykonania, nazwy i adresu inwestora oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f. wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich robót g. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h. oświadczenie o udzieleniu gwarancji (na formularzu ofertowym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleje 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Tryb., pok. nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Aleje 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Tryb., pok. nr 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. Kontnego 34 w Lędzinach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o.
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Nienadowej
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





