eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › REMONT BUDYNKU MIEJSKIEJ PRZYCHODNI CHOJNY 93 - 311 ŁÓDŹ, UL. RZGOWSKA 170.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Łódź: REMONT BUDYNKU MIEJSKIEJ PRZYCHODNI CHOJNY 93 - 311 ŁÓDŹ, UL. RZGOWSKA 170.
Numer ogłoszenia: 227308 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Chojny" , ul. Rzgowska 170, 93-311 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6459190, faks 042 6468544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpchojny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MIEJSKIEJ PRZYCHODNI CHOJNY 93 - 311 ŁÓDŹ, UL. RZGOWSKA 170..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące zadania : 1 - prace remontowe na parterze. 2 - prace remontowe na I piętrze. 3 - prace remontowe klatki schodowej. 4 - prace remontowe ogrodzenia posesji. Wraz z zapewnieniem gwarancji na wykonane prace przez okres 3 lat. Okres gwarancji na użyte materiały i urządzenia określają dokumenty gwarancyjne, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu Zakres prac obejmuje w szczególności: Ad. 1 Zakres prac remontowych dla parteru: 1. Hall (od drzwi wejściowych do wejścia do sali sprzedaży apteki): Malowanie olejne do wysokości obecnej lamperii - około 1,6 m , powyżej malowanie emulsyjne ściany i sufitu . Skrobanie ścian i szpachlowanie bez gładzi . Instalacja ścianki gipsowo kartonowej maskującej rury CO . Instalacja listew maskujących dla przewodów elektrycznych pod sufitem . 2. Komunikacja i hall prowadzące do poradni dla dzieci : malowanie 3. Poczekalnia: malowanie cokół z glazury na wysokość 1 płytki przy ladzie rejestracyjnej i na około 10 cm w pozostałej części pomieszczenia . 4. Rejestracja: malowanie 5. wymiana podłogi ( 6. Pomieszczenia socjalne za rejestracją: malowanie wymiana podłogi Ad. 2 Zakres prac remontowych na I piętrze 1. Hall malowanie lamperia olejna na wysokość 1,6 m , 2. Ginekologia - pomieszczenia z wyłączeniem pokoi socjalnych malowanie lamperia olejna na wysokość 2 m . Ad. 3 Zakres pozostałych prac remontowych wewnętrznych w poradni: Klatki schodowe - malowanie ścian i sufitów . Ad. 4 Ogrodzenie: Wymiana części metalowych ogrodzenia , z naprawą fundamentu , osadzenie nowych słupków do bramy i montaż nowej bramy. Naprawa ogrodzenia od strony mieszkania służbowego ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie o podobnym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; wymagane jest wykazanie wykonania w wymienionym okresie min 1 zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 u. Pzp; 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie odrębnie dla każdego Wykonawcy jego sytuacja ekonomiczna i finansowa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu j) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ. k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego, m) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakiej te dokumenty mogą być składane zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt III.1. l, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt III.1.k) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. III.o.1.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.o.3) niniejszej SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpchojny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać od pon. do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 II piętro, pok. nr 223 po wcześniejszym wpłaceniu w kasie pokój nr 222, kwoty brutto 30,00 zł - opłata za SIWZ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejska Przychodnia Chojny 93 - 311 Łódź, ul. Rzgowska 170.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.