Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Gdańsk: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu w Urzędach Pocztowych Regionu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 227283 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax. 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu w Urzędach Pocztowych Regionu Gdańskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w 19 Urzędach Pocztowych (UP) Regionu Gdańskiego, których charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4a-4r do SIWZ. Wykonawca nie może powierzyć w poszczególnych zadaniach wykonania czynności montażu SSWiN, wykonania dokumentacji oraz czynności napraw i konserwacji SSWiN Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy a w szczególności: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: a) montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania, b) montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscu ich zainstalowania. 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 2 osobami posiadającymi: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia - dotyczy czynności związanych z instalacją systemów. b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - dotyczy osób wykonujących dokumentację techniczną c) zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone, oraz aktualne poświadczenie bezpieczeństwa - dotyczy pracowników sporządzających dokumentację i biorące udział w pracach instalacyjnych. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. III. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt I. muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6.0 SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesja MSWiA w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: a) montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania b) montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscu ich zainstalowania. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg zał. nr 3 do SIWZ 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie sporządzonym wg zał. nr 3 do SIWZ, posiadają uprawnienia wyszczególnione w pkt 5.1 ppkt 2 do SIWZ. II. Oświadczenie, o którym mowa w pkt I. ppkt 1 musi być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt I. ppkt 2 - 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. IV. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w I. ppkt 2. V. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt V. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. VII. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. VIII. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pok. 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 08:45, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pok. 208 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie wymagań dot. przedmiotu dostawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy w oferowanym zadaniu lub oferowanych zadaniach spełniał odpowiednio wymagania określone dla zadań w załącznikach 4a- 4r do SIWZ. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: opis zaoferowanego asortymentu dostawy w oferowanym zadaniu lub oferowanych zadaniach ze szczególnym uwzględnieniem nazw, typów i wskazaniem producentów. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów wymaganych w SIWZ. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku gdy oferta Wykonawcy będącego spółką cywilną nie jest podpisana przez wszystkich wspólników, zaleca się dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających umocowanie tych wspólników do dokonywania czynności w imieniu spółki z pominięciem pozostałych wspólników np. umowę spółki, uchwałę wspólników..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kartuzy 3, os. Wybickiego 3A, 83-301 Kartuzy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kartuzy 3, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Banino, ul. Klonowa 12, 83-330 Banino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Banino, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Dzierżążno, ul. Kartuska 27, 83-300 Dzierżążno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Dzierżążno, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4c do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Brodnica Górna, ul. Kartuska 8 , 83-300 Brodnica Górna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Brodnica Górna, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4d do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kamienica Szlachecka, 83-323 Kamienica Szlachecka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kamienica Szlachecka, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4e do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kiełpino, ul. Arasmusa 9, 83-314 Kiełpino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Kiełpino, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4f do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Szymbark, 83-315 Szymbark.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Szymbark, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4g do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Liniewo, ul. Dworcowa 27, 83-420 Liniewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Liniewo, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4h do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Łubiana, ul. Osiedlowa 2, 83-407 Łubiana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Łubiana, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4i do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Nowy Barkoczyn, 83-422 Nowy Barkoczyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Nowy Barkoczyn, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4j do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Godkowo, 14-407 Godkowo 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Godkowo, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4k do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Lelkowo, 14-521 Lelkowo 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Lelkowo, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4l do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Płoskinia, Płoskinia 2/5, 14-526 Płoskinia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Płoskinia, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4ł do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Rychliki, 14-411 Rychliki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Rychliki, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4m do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Stare Pole, ul. Sienkiewicza 3, 82-220 Stare Pole.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Stare Pole, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4n do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Sadlinki, ul. Kwidzyńska 18, 82- 522 Sadlinki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Sadlinki, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4o do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Nowy Staw, ul. Obrońców Westerplatte 8 , 82- 230 Nowy Staw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Nowy Staw, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4p do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Lichnowy, ul. Tczewska 6 , 82- 224 Lichnowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Lichnowy, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4q do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Elbląg 12, ul. Kosynierów Gdyńskich 54 A/1, 82- 311 Elblag.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w UP Elbląg 12, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4r do SIWZ a szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





