eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Dostawa minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Łańcut: Dostawa minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu
Numer ogłoszenia: 227281 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207695 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Łańcut, Sonina 251 B, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 17 224 15 92, faks 17 224 15 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowej minikoparki z hydraulicznie rozsuwanymi gąsienicami wraz z fabrycznie nową przyczepą do jej przewozu wyposażoną w burty i najazdy spełniającą parametry techniczne dla dostarczonej minikoparki. 2. Charakterystyka techniczna przedmiotu dostawy - minikoparka : 1. Rok produkcji -2013. 2. Szerokość z gąsienicami zsuniętymi nie więcej niż 980 mm. 3. Szerokość z gąsienicami rozsuniętymi nie mniej niż 1300 mm. 4. Szerokość gąsienic gumowych nie mniej niż 230 mm. 5. Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy nie mniejszej niż 15,5 do 19 KM. 6. Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydatku nie mniejszym niż 46 l/min. 7. Masa robocza nie mniejsza niż 1750 do1850 kg. 8. Układ elektryczny 12V: rozrusznik, akumulator, alternator. 9. Instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego na ramieniu koparki. 10. Maksymalna głębokość kopania nie mniej niż 2800 mm. 11. Obrót wysięgnika w jedną stronę min 50°, w drugą min 75°. 12. Prędkość jazdy nie mniej niż 3 km/h. 13. Zdolność pokonywania wzniesień nie mniej niż 30° 14. Kabina: ogrzewana, zamykana z otwieranymi szybami. Przednia szyba z wycieraczką i spryskiwaczem. Posiadająca certyfikaty ROPS i FOPS 15. Mocowanie umożliwiające podnoszenie maszyny. 16. Łyżka koparkowa: 250-300 mm, 500 - 600 mm, skarpowa 1000 mm. 17. Szybkozłącze koparkowe mechaniczne 18. Lemiesz spycharkowy. 19. Światło robocze na wysięgniku i kabinie. 20. Światło ostrzegawcze barwy żółtej typu LED na kabinie operatora. 21. Gwarancja 5 lat lub 2000 mtg. Wyposażenie: 1. Instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Deklaracja zgodności CE. 3. Katalog części zamiennych. 4. Trójkąt ostrzegawczy. 5. Gaśnica. 6. Smarownica. 7. Apteczka. 3. Przyczepa powinna być wyposażona w następujące elementy: - dwie osie hamowane o nośności min.1300kg każda, - burty, - najazdy, - zaczep kompletny atestowany ze sterownikiem hamulca o dopuszczalnym obciążeniu 2700 kg., - koło podporowe, podpory stabilizujące śrubowe 2 szt., - przestrzeń ładunkowa (podłoga) wykonana ze sklejki wodoodpornej, - koło zapasowe, pasy transportowe 2 szt., - powinna posiadać świadectwo homologacji i certyfikat CE. - gwarancja min. 12 miesięcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny mobilny z czasem reakcji do 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie. 5. Do oferty należy załączyć kopie dokumentów z danymi technicznymi minikoparki oraz przyczepy. 6. Dostawa obejmuje przeszkolenie 2 pracowników w zakresie obsługi dostarczonej minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu - przy przekazaniu maszyny Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER sp. z o.o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117957,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117957,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117957,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.