To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Kielce: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA NAGŁOSNIENIA
Numer ogłoszenia: 227208 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194014 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalki i Aktora "Kubuś", ul. Duża 9, 25-304 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 344 58 36, faks 41 368 02 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA NAGŁOSNIENIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego kompletnego i spójnego, pod względem dobranych urządzeń, nowego zestawu nagłośnienia elektroakustycznego wraz z niezbędnymi obudowami grupującymi poszczególne części systemu oraz montaż, uruchomienie i dostrojenie dostarczonego sprzętu (w tym pomiary i projekt nagłośnienia, zestaw nagłośnienia z elementami mocującymi, urządzenia peryferyjne, końcówki mocy, monitory sceniczne) a także wykonanie nowej, wydzielonej instalacji elektrycznej z wewnętrznej linii zasilania budynku dla potrzeb nagłośnienia dostosowanej do potrzeb nowego systemu. Nowa instalacja zasilania elektrycznego musi gwarantować pracę systemu nagłośnienia bez zakłóceń, przydźwięków itp. Po zakończeniu montażu, dostrojeniu i uruchomieniu systemu nagłośnienia Wykonawca zapewni, aby system po zamontowaniu stanowił spójną całość, dokona prezentacji końcowej gotowego systemu oraz zapewni przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego do jego obsługi oraz opracuje instrukcję użytkowania dla systemu. Wykaz usług i urządzeń składających się na przedmiot zamówienia zawiera szczegółowy opis zamówienia. Zakup oferowanego sprzętu musi odbywać się poprzez oficjalne kanały sprzedaży producenta oferowanego produktu, działające na obszarze Unii Europejskiej. Przez określenie nowy należy rozumieć sprzęt wyprodukowany w 2013 lub 2014 roku, nie posiadający znamion użytkowania tj. zgodny z fabryczną specyfikacją, nie poddany modyfikacjom, bez przebytych napraw, śladów po wcześniejszej zabudowie lub użytkowaniu, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z nienaruszonym oplombowaniem fabrycznym, jeśli takie posiada. Przez określenie profesjonalny należy rozumieć sprzęt dedykowany do eksploatacji charakterystycznej dla imprez masowych wewnątrz i na zewnątrz budynku, nie posiadający ograniczeń producenta w zakresie eksploatacji w zestawach nagłośnienia scenicznego lub estradowego. Przez określenie równoważny należy rozumieć sprzęt spełniający minimalne wymagania i parametry techniczne wskazane w SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być dobrany w sposób należyty pod względem zgodności z pozostałymi urządzeniami oraz musi spełniać wymagania stawiane urządzeniom na terenie Unii Europejskiej (min. posiadać niezbędne certyfikaty, w tym certyfikat bezpieczeństwa, atesty techniczne, deklaracje zgodności, polskie normy). Wyklucza się możliwość oferowania zestawów dobranych wbrew zaleceniom producentów poszczególnych elementów składowych systemu. Zamawiający wymaga wykonania połączeń audio minimum w standardzie drugiej klasy IPC/WHMA-A-620A. WARUNKI GWARANCJI: Minimum dwa lata gwarancji na każde oferowane urządzenie oraz minimum dwa lata gwarancji na zmontowany, uruchomiony i dostrojony kompletny system nagłośnienia będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na mocy autoryzacji, udzielonej przez producenta oferowanego produktu, na prowadzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na obszarze Unii Europejskiej. Naprawy gwarancyjne muszą być realizowane w serwisie autoryzowanym przez producenta oferowanych urządzeń. Nie dopuszcza się oferowania różnych okresów gwarancji dla poszczególnych elementów zamówienia oraz dla kompletu zamówienia jak również wyłączeń z gwarancji na elementy składowe urządzeń. W przypadku ograniczonej gwarancji na którąkolwiek część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łączną gwarancję na okres zawarty w ofercie. SERWIS Zamawiający zapewni w okresie gwarancji przyjęcie dowolnej części przedmiotu zamówienia w ramach serwisu gwarancyjnego w systemie door-to-door, przy czym przyjęcie przedmiotu musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia usterki lub wady przedmiotu. W przypadku, gdy czynności serwisowe wymagają naprawy trwającej powyżej 48 godzin od momentu przyjęcia przedmiotu Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt zastępczy na czas naprawy o niegorszych parametrach od przedmiotu zamówienia przyjętego w ramach serwisu. Wykonawca zapewni transport urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w ramach serwisu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ESS Audio Sp. z o.o., ul. Graniczna 17, 05-092 Łomianki, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258237,27
Oferta z najniższą ceną: 258237,27 / Oferta z najwyższą ceną: 284745,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska"
- Dostawa, montaż, posadowienie myjni portalowej wraz z szynami oraz jej uruchomienie w istniejącym pomieszczeniu myjni samochodowej
- Sukcesywne dostawy akcesoriów okulistycznych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem analizatorów wydechu typu: AlcoQuant 6020/6020 Plus
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w roku 2024.
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa głośników i routerów składająca się z następujących części: Część 1- 11 szt. głośników audio, Część 2- 30 szt. głośników mobilnych,Część 3- 3 szt. routerów
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- "INWESTYCJA W INFRASTRUKTURĘ MOK W PORĘBIE GWARANCJĄ ROZWOJU EDUKACJI KULTURALNEJ I ANIMACJI KULTURY"
więcej: Urządzenia głośnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.