eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWywóz odpadów komunalnych stałych - Chełm



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Lublin: Wywóz odpadów komunalnych stałych - Chełm
Numer ogłoszenia: 227185 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424412, fax 081 7424489.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetowej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych stałych - Chełm.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych z pojemników należących do Wykonawcy z nieruchomości przy Pl. Niepodległości 1 w Chełmie w okresie od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2008 r.)do dnia 31.12.2011 r. Dostarczone pojemniki na odpady nie mogą zajmować powierzchni większej niż 10 metrów kwadratowych a ich pojemność musi wynosić każdorazowo co najmniej 6 m3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów . Zamawiający informacyjnie podaje, iż w okresie od 1 listopada 2006 r. do 31października 2007 r. z nieruchomości przy Pl. Niepodległości 1 w Chełmie wywieziono 310,2 m3 odpadów komunalnych stałych. Zamawiający jednak nie gwarantuje w ramach niniejszego zamówienia wywozu określonej ilości odpadów komunalnych. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani ofert częściowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają łącznie warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie przepisów, 2. posiadają uprawnienia do wykonania czynności objętych zamówieniem, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. posiadają urządzenia niezbędne do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych stałych , 6. osiągnęły w jednym z ostatnich dwóch swoich (lub ostatnim) okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót w kwocie co najmniej 10000 PLN - przeliczony wg. kursu zakupu waluty kraju siedziby/miejsca zamieszkania wykonawcy - w Narodowym Banku Polskim na dzień 20 listopada 2007 r. albo posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w (którym) której posiadają rachunek Ocena spełnienia wyżej stawianych wymagań wykonawcom będzie się odbywać na podstawie analizy wymaganych i złożonych dokumentów i na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji; b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji - dokumenty określone w niniejszym ppkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wypełnionego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - w formie oryginału - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1, VII 2, VII 3, VII 4, VII 5, VII 6 specyfikacji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin płatności - 1

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zo.lublin.uw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pokój nr 004.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.