eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA KRZESEŁ DO CI OR W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBA W TORUNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Toruń: DOSTAWA KRZESEŁ DO CI OR W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBA W TORUNIU
Numer ogłoszenia: 227159 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu , Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiebiorstwo Użytecznosci Publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRZESEŁ DO CI OR W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBA W TORUNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 120 krzeseł obrotowych z podłokietnikiem do Regionalnego Zespołu Magazynów w Toruniu przy ul. Polnej 134/136 krzesła obrotowe muszą spełniać następujące wymogi: formatka siedziska i oparcie ze sklejki, oparcie wysokie ok. 50-60 cm, pianka o grub. 30 mm, gęstości T-30, podłokietniki twarde mocowane do siedziska w kształcie trójkąta zamkniętego lub czworokąta, siłownik gazowy (pneumatyczny) do regulacji wysokości siedziska , mechanizm regulacji konta wysokości oraz głębokości oparcia względem siedziska, podstawa pięcioramienna wykonana z tworzywa poliamid, kółka obrotowe z trzpieniem mocującym O11, elementy z tworzyw sztucznych w kolorze czarnym, kolor tapicerki - niebieski, tapicerka-tkanina z włókna syntetycznego. b) 70 krzeseł tapicerskich typu ISO do: - Regionalnego Zespołu Magazynów w Toruniu, ul. Polna 134/136 ( 50 krzeseł) - Magazynu Terenowego CI w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 6 ( 20 krzeseł) krzesła typu ISO- stelaż chromowany, formatka siedziska i oparcie ze sklejki, pianka o grubości 30 mm, elementy z tworzyw sztucznych w kolorze niebieskim, tapicerka - tkanina z włókna syntetycznego niebieska,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia- nie spełnia, na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 202 poz. 1463). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) warunki określone w pkt 1 ppkt a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) warunki określone w pkt 1 ppkt b) oraz c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca składając kopie dokumentów zobowiązany jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę, a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. VI specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.poczta-polska.pl zakładka: o firmie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 15, sekretariat Dyrektora na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.