eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lichnowy › Doposażenie świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w gminie Lichnowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Lichnowy: Doposażenie świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w gminie Lichnowy
Numer ogłoszenia: 227140 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176532 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Lichnowach, ul. Lachowicza 25a, 82-224 Lichnowy, woj. pomorskie, tel. 055 2712632, faks 055 2712632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w gminie Lichnowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych produktów wymienionych poniżej do świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w gminie Lichnowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Wykonawca może wziąć udział w każdej części lub wybranej. Opis poszczególnych części zamówienia z oznaczeniami wg Wspólnego Słownika Zamówień: CZĘŚĆ NR 1 - Przedmiotem zamówienia części 1 jest dostawa mebli (kod CPV 39100000-3), w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a) 39112000-0 - Krzesełka dla dzieci w wieku przedszkolnym (metalowe, siedziska drewniane, kolor dowolny, wys. do siedziska ok. 35 cm, wysokość do oparcia ok. 55, szerokość siedziska, ok. 35 cm) - 20 szt. b) 39121200-8 - Stoliki dla dzieci w wieku przedszkolnym (wymiary blatu: 72x94 cm, wys. 52 cm, kolor taki jak krzesełka) - 5 szt. c) 39112000-0 - Krzesła (siedziska tapicerowane, kolor czarny, wys. do siedziska ok. 47 cm, wysokość do oparcia 82 cm, szerokość siedziska 54 cm) - 52 szt. d) 39112000-0 - Stoły (nóżki wykręcane, wymiar blatu 120 x 75 cm, wys. ok. 75 cm, kolor dowolny) - 37 szt. e) 39141100-3 - Regały (z 5 półkami, 90x31x200 cm, kolor: buk) - 6 szt. f) 39100000-3 - Szafka zamykana biurowa (z 5 półkami, 90x31x200 cm, kolor: buk) - 3 szt. g) 39100000-3 - Szafka RTV (wys. 120 cm, parametry dostosowane to telewizorów, kolor: buk) - 3 szt. h) 39100000-3 - Szafka na buty (z dwiema półkami, nie zamykana, szer. ok. 75 cm, kolor: buk) - 2 szt. i) 39136000-4 - Wieszak (na ścianę, drewniany, dł. 100 cm, ilość haczyków: 10 szt., kolor: buk) - 2 szt. CZĘŚĆ NR 2 - Przedmiotem zamówienia części 2 jest dostawa gier stołowych (kod CPV 37461000-7) w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a). 37533500-4 - Stół do gry w Bilard (wym ok. 130 x 230 cm, wys. 85 cm) - 2 szt. b). 37461500-2 - Stół do gry w tenisa stołowego (stacjonarny, stopki antypoślizgowe, blat wzmocniony, wym. kk. 155 x 275 cm, wys. 75 cm) - 2 szt. c). 37461220-5 - Stół do gry w piłkarzyki (wym. ok. 76 x 140 cm, wys. 86 cm) - 3 szt. d). 37462210-9 - Dart - tarcze do gry w rzutki (średnica tarczy ok. 25 cm) - 4 szt. CZĘŚĆ NR 3 - Przedmiotem zamówienia części 3 jest dostawa sprzętu RTV (kod CPV 31710000-6) w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a). 32324600-6 - Telewizor ( kineskopowy, 40 cali) - 2 szt. b). 30233153-8 - Zestaw kina domowego (odtwarzane formaty: DVD-R RW, DVD+R RW, DVD-Video, CD, CD-R RW, CD Audio, MP3,WMA,JPEG.DivX, tuner z pięcioma głośnikami) - 3 szt. c). 32321200-1 - Mikrowieża (tuner FM z RDS, odtwarzane formaty: CD, CD-RW, MP3,WMA) - 3 szt. d). 38653400-1 - Roleta biała - ekran do rzutnika do powieszenia na ścianę, szer. 200 cm - 3 szt. e). 38652100-1 - Projektor - rzutnik multimedialny do wyświetlania obrazu z komputera, kamery, DVD, magnetowidu - 2 szt. CZĘŚĆ NR 4 - Przedmiotem zamówienia części 4 jest dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV 30236000-2), w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a). 30213300-8 - Komputery (płyta główna kompatybilna z procesorem, zintegrowana karta graficzna zgodna z directx 10, procesor dwurdzeniowy o częstotliwości co najmniej 2,5 GHz, pamięć operacyjna (RAM) 2 GB Dual chanel, Dysk twardy o pojemności 250 GB, Obudowa, zasilacz, nagrywarka CD-DVD, napęd FDD, klawiatura, myszka optyczna, listwa zasilająca, monitor LCD 20 cali z wewnętrznymi głośnikami, system operacyjny) - 8 szt. b). 30213100-6 - Laptop (procesor dwurdzeniowy o częstotliwości co najmniej 2,0 GHz, pamięć operacyjna (RAM) 2 GB, dysk twardy o pojemności co najmniej 160 GB, nagrywarka CD/DVD, wielkość matrycy 15-16 cali, system operacyjny, ładowarka) - 3 szt. c). 30216110-0 - Skaner (skanowanie z rozdzielczością 1200 x 600 dpi) - 3 szt. d). 30232110-8 - Drukarka laserowa (drukowanie w kolorze i czerni z rozdzielczością 1200 x 1200 dpi) - 3 szt. CZĘŚĆ NR 5 - Przedmiotem zamówienia części 5 jest dostawa sprzętu dydaktycznego (kod CPV 39162110-9) i pomocy naukowych (kod CPV 39162000-5), w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a). 37524100-8 - Dydaktyczne programy komputerowe dla dzieci (językowe, umysłowe) - 30 szt., po 3 szt. każdego rodzaju: Program do nauki języka angielskiego dla początkujących i zawansowanych Program do nauki języka niemieckiego dla początkujących i zawansowanych Komputerowy kurs szybkiego czytania Komputerowy słownik polsko - angielski i angielsko - polski Komputerowy słownik polsko - niemiecki i niemiecko - polski Program matematyczny dla dzieci, zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Zabawy zawierające ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami, uczące i rozwijające sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Program do nauki czytania i pisania, interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadzający dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Program dla gimnazjalistów, obejmujący 7 przedmiotów szkolnych, zawierający ogromny zasób wiedzy, wszechstronną analiza omawianych treści. W skład pakietu wchodzą: biologia, geografia, fizyka, chemia, matematyka, historia i język polski. Program dla uczniów szkoły podstawowej, obejmujący 4 przedmioty szkolne, każdy przedmiot stanowi staranne opracowanie wszystkich zagadnień wymaganych w szkołach i odpowiada co najmniej 100 godzinom efektywnej nauki. W skład pakietu wchodzą: przyroda, matematyka, język polski oraz historia i społeczeństwo. Program do nauki przedsiębiorczości, mający za zadanie rozwinięcie w uczniu cech osoby przedsiębiorczej, która będzie potrafiła dobrze funkcjonować w warunkach gospodarki rynkowej, odpowiednio ocenić swoje możliwości i umiejętnie wykorzystać zdobytą wiedzę. Tradycyjny wykład wzbogacony m.in. o filmy animowane i wideo, a także interaktywne ćwiczenia oraz prezentacje. b). 30195900-1 - Tablice magnetyczne (wym. 45cm x 60 cm) - 9 szt. c). Gry edukacyjne: Warcaby (gra w drewnianym pudełku będącym jednocześnie planszą składającą się z 64 pól, zawiera 24 pionki) - 3 szt. Szachy (szachownica z drewna, rozmiar pól 30x30 mm, pionki drewniane) - 3 szt. Chińczyk (gra dla 2-4 osób, plansza tekturowa o wymiarach 30x30 cm, 6 pionków plastikowych w czterech różnych kolorach, kostki do gry) - 3 szt. Scrable (plansza do gry 30x30 cm, tekturowa, zestaw liter plastikowych) - 3 szt. Monopol (gra dla graczy w wieku od 8-99 lat, zestaw zawierający: planszę, terminal do kart, 6 pionków, 28 kart tytuł własności, 16 kart szansa, 16 kart kasa społeczna, 32 zielone apartamenty, 12 czerwonych hoteli, 2 kostki do gry, instrukcję) - 3 szt. Gry matematyczne - 9 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Gra dla dzieci powyżej 3 roku życia i w wieku przedszkolnym, składająca się z 3 kolorowych plansz, z których każda zawiera 9 wyciętych obrazków będących elementami działań matematycznych, podczas gry dzieci poznają cyfry od 1-9 oraz podstawowe działania matematyczne * Zestaw matematycznych gier i zabaw dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, składający się z 40 kolorowych plansz, zawierający opisy wraz z niezbędnymi do gry atrybutami * Gra dla dzieci od 8 roku życia, polegająca na wykonywaniu działań matematycznych za pomocą kamieni, na których wydrukowane są liczby. Gry geograficzne - 12 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Zestaw zawierający 2 wersje gry wprowadzające dzieci młodsze i starsze w świat geografii, pierwsza wersja przeznaczona dla dzieci młodszych, które w trakcie gry uczą się rozpoznawać i zapamiętywać kształt i położenie państw na kontynentach, druga wersja bardziej rozwinięta przeznaczona dla dzieci starszych, wymagająca pewnego poziomu wiedzy z geografii. * Gra - zestaw przeznaczona dla dzieci od 6 lat (I wariant łatwiejszy) oraz dla dzieci starszych, młodzieży i dorosłych (II wariant trudniejszy), w trakcie gry gracze wzbogacają swoją wiedzę z dziedziny geografii, poznają kontynenty i ciekawostki geograficzne. * Gra poszerzająca wiedzę o lądach i oceanach., podczas której bawiąc się, gracze biorą udział w rywalizacji, sprawdzają swoją wiedzę, rozwijają zainteresowania, pytania obejmujące materiał klas gimnazjalnych, gra zawierająca: planszę z mapą świata, 240 kart z pytaniami, 6 pionków, instrukcja gry * Gra z dwustronną planszą, ucząca o nowej, rozszerzonej wspólnocie europejskiej, podczas której odwiedzając stolice różnych krajów, gracze zbierają flagi narodowe i zapoznają się z podstawowymi informacjami na temat każdego z państw członkowskich. Gry historyczne - 6 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gry: * Gra dla dzieci od 6 roku życia, odwołująca się do czasów średniowiecza * Gra strategiczna, zawierająca przepisy dotyczące m.in. desantów powietrznych i morskich, rajdów pancernych i obrony terenów miejskich, walk komandosów i bitew pancernych, poruszająca wszystkie aspekty militarne działań wojennych jakie toczyły się w latach 1942-45. Gry językowe - 12 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Gra dla najmłodszych dzieci zaczynających naukę języka polskiego, której zadaniem jest opanowanie wybranego słownictwa z si, ś, ć, ni, ń, zi, ż, dzi, dż, ćwiczenie pamięci wzrokowej oraz spostrzegawczości, mająca zastosowanie zarówno do nauki indywidualnej jak i do zabawy oraz pracy w grupie. * Gra do nauki trzech języków: polski, angielski i niemiecki, zawierająca planszę do gry format A3 (30x42cm)z 315 polami, notesik gracza, instrukcję, 204 dwustronnych literek (18x18mm), * Językowa gra zespołowa przeznaczona na poziom początkujący i średni, rozwijająca umiejętność zadawania pytań w języku angielskim, składająca się z planszy głównej przedstawiającej wesołe miasteczko, pojedynczych kart z rysunkami osób i przedmiotów przedstawionych na planszy głównej, oraz kostki do gry z zaimkami pytającymi. * Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Gry chemiczne - po 3 szt.: * Gra poruszająca sześć tematów pozwalających utrwalić praktycznie całą nomenklaturę chemiczną obowiązującą w gimnazjum: Atom i cząsteczka, Chemia, a żywność, Kwasy i zasady, Pochodne węglowodorów, Węgiel i jego związki, Substancje chemiczne i ich właściwości. Powietrze. Gry logiczne, strategiczne i pamięciowe - 12 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Gra o Polsce - o tym co kochamy, co nas śmieszy i co nas wzrusza, o polskim filmie, sporcie, smakach, dźwiękach i zapachach, które pamiętamy z dzieciństwa, wśród których dorastamy i żyjemy na co dzień. Pudełko zawiera: plansza do gry, 90 kart, 28 żetonów, 4 kładki, 4 pionki, 4 podstawki do pionków, 1 kostka, 1 klepsydra, instrukcja * Gra logiczno - strategiczna, oparta na regułach gry kółko i krzyżyk, której celem jest ułożenie na planszy pięciu kul obok siebie w jednym rzędzie w jednym kierunku. Plansza składa się z siatki o wymiarach 6x6, z tym, że jest podzielona na 4 części o wymiarach 3x3, które niezależnie od siebie się obracają. * Gra dla dzieci od 5 roku życia, ucząca spostrzegawczości i refleksu. Na trzech kostkach znajdują się puste i pełne koła oraz figury w różnych kolorach, kto jako pierwszy, odnajdzie prawidłową kombinację na kolorowych planszach, wygrywa. Pudełko zawiera: 6 kolorowych plansz, 3 drewniane kostki, 36 żetonów w sześciu kolorach, instrukcję. * Gra logiczna dla dzieci od 2-5 lat, opracowana specjalnie dla najmłodszych, u których właśnie rozwija się koordynacja wzrokowo-ruchowa, wpływa na rozwój drobnych sprawności motorycznych oraz percepcji wzrokowej kształtów i kolorów. Tak jak po nocy następuje dzień, tak zadania dzienne (1-24) zapewniają doskonały początek, który stopniowo przygotowuje dzieci do bardziej zaawansowanych zadań nocnych (25-48). Pudełko zawiera: 11 drewnianych klocków, 1 książeczkę z zadaniami, instrukcję. Gry ortograficzne - 12 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Zestaw czterech gier ortograficznych, pomagający zrozumieć sens istnienia zasad ortograficznych oraz powiązać je z praktyką. Podczas gry uczestnicy zapoznają się z pisownią ortograficzną poszczególnych wyrazów użytych w grach (666 wyrazów), poznają i zapamiętują zasady ortograficzne wyjaśniające pisownię wszystkich użytych w grach wyrazów, nabierają nawyku korzystania z zasad ortograficznych w praktyce (gra ćwiczy dopasowywanie poszczególnych zasad ortograficznych do konkretnych, różnych słów). Pudełko zawiera 4 plansze do gier ortograficznych: plansza z wyrazami z ó-u, plansza z wyrazami z rz-ż, plansza z wyrazami z ch-h, plansza z wyrazami z ó-u, rz-ż, ch-h (razem), pionki i kostkę, książkę z opisem gier i objaśnieniem ortograficznym pisowni wszystkich wyrazów użytych w wyżej wymienionych grach w układzie alfabetycznym oraz * Zestaw czterech gier, które powstały głównie z myślą o dzieciach z dysleksją i dysortografią, łączą ze sobą elementy zabawy z nauką, umożliwiają poznawanie i utrwalanie wiadomości z zakresu gramatyki i ortografii na poziomie nauczania początkowego, rozwijają pamięć, zmuszają do myślenia, stwarzają okazję do ćwiczeń w analizie syntezy wzrokowo - słuchowej. * Gra dla dzieci w wieku od 9-12 lat, podczas której - dzięki wesołej historyjce o rodzinie Ortów - dzieci z łatwością opanują najważniejsze zasady polskiej ortografii i gramatyki. Gra pomaga zapamiętać reguły pisowni wyrazów z rz, ż, ę, ą, em, en, om. * Gra dla dzieci od 2-4 lat, zawierająca pytania, zagadki i rebusy z zakresu ortografii i gramatyki oraz planszę w postaci tabliczki dzielenia, pozwalająca wykształcić prawidłowe nawyki ortograficzne w zakresie pisowni ą, ę, om, em, en, wyrazów ze spółgłoskami miękkimi i tracącymi dźwięczność, utrwalająca wiadomości gramatyczne, doskonaląca spostrzegawczość i koncentrację, a przy okazji stanowiąca doskonałe ćwiczenie w zakresie dzielenia liczb. Gry przyrodnicze - 9 szt., po 3 szt. każdego rodzaju gier: * Gra da dzieci od 4 roku życia, ćwicząca pamięć wzrokową i zdolność koncentracji, zawierająca 72 karty do gry z elementami do rozpoznawania, szeregowania i zapamiętywania. Gracze kolejno podnoszą po dwa kartoniki spośród leżących na stole. Kartoniki leżą zakryte, a podnosząc je możemy zobaczyć co się na nich znajduje. Jeżeli trafimy w parę takich samych obrazków odkładamy je na bok, a jeśli nie wracają one zakryte na plansze. * Zestaw do gry przyrodniczej dla dzieci od 7 roku życia, zawierający 100 kart z zagadkami o zwierzętach i roślinach w formie wierszy, planszy do gry, czterech pionków i dwóch okrągłych żetonów. W czasie podróży po ekosystemach lądowych i wodnych gracze poszerzają swoją wiedzę przyrodniczą, wzbogacają się o nowe doświadczenia. Gra umożliwia lepsze zrozumienie niektórych zjawisk przyrodniczych i zależności między organizmami, a środowiskiem ich życia. * Gra przyrodniczo - przygodowa dla dzieci w wieku od 8 lat, składająca się z planszy do gry, 4 pionków, 36 żetonów, 45 kart ze zwierzętami i instrukcję. Gra pozwalająca na budowanie zagród i proponowanie, jakie zwierzęta mogłyby w tych zagrodach zamieszkać. CZĘŚĆ NR 6 - Przedmiotem zamówienia części 6 jest dostawa mebli i sprzętu kuchennego (kod CPV 39141000-2), w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy. a). - Segment kuchenny - 2 kpl b). - Kuchenka elektryczna (4 palniki, zapalarka w przycisku, zegar elektroniczny, piekarnik, termoobieg) - 3 szt. c). - Mikrofalówka (moc 1,4 kW-230 V, funkcja grill, rozmrażania, timer, sterowanie elektroniczne) - 3 szt. d). - Lodówka (poj. Chłodziarki 167 l, poj. Zamrażarki 56 l - 3 szt. e). - Mikser (z misą, 5 stopni regulacji prędkości) - 3 szt. f). - Malakser (moc [W]: 900, ilość prędkości: 10, tryb pulsacyjny) - 3 szt. g). - Okap (szerokość: 60 cm, tryb pracy: pochłaniacz, wyciąg, wydajność maksymalna: 335 m3-h) - 3 szt. h). Naczynia (talerz głęboki, płytki duży, płytki mały) - 140 kpl i). Sztućce (łyżka, widelec, nóż, łyżeczka mała) - 140 kpl j). Garnki emaliowane, po 10 szt. o poj.: 0,5 l; 1,3 l; 2,6 l; 3,6 l; 4,5 l; 5 l; 6 l; 8 l; 10 l; 20 l ) - 30 szt. k). Miski (plastikowe, 3 kpl misek szwedzkich pakowanych po 3, po 3 miski o pojemnościach 5l i 10 l) - 15 szt. l). Blachy do pieczenia ciast (po 3 blachy prostokątne o 3 rodzajach wielkości, po 3 blachy okrągłe do tortów o 2 rodzajach wielkości) - 15 szt. ł). Kubki lub filiżanki (dopasowane kolorystycznie do naczyń) - 150 szt. m). 39515410-2 - Rolety na okna - 6 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 37.46.10.00 - Gry stołowe i wyposażenie 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.71.60.00 - 30.71.60.00 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozowju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn. Remonty świetlic wiejksich wraz z zakupem wyposażenia w miejscowościach Parszewo, Pordenowo i Dąbrowa w gminie Lichnowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminy Lichnowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88491,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14982,82

  • Oferta z najniższą ceną: 14982,82 / Oferta z najwyższą ceną: 21177,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu RTV w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intercomm Salon i Serwis Komputerowy, ul. Kościuszki 11, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88491,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14130,53

  • Oferta z najniższą ceną: 14130,53 / Oferta z najwyższą ceną: 14130,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach doposażenia świetlic wiejskich w Parszewie, Pordenowie i Dąbrowie w Gminie Lichnowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88491,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27363,38

  • Oferta z najniższą ceną: 27363,38 / Oferta z najwyższą ceną: 32110,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.