eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługa wykonania robót geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Koszalin: Usługa wykonania robót geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 227139 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania robót geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału działki ewidencyjnej nr 655 oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0020 o powierzchni 0,2188 ha, ujawnionej w księdze wieczystej Nr KO1K/00026541/6, zgodnie ze wstępnym projektem podziału ww. nieruchomości, zaopiniowanym pozytywnie postanowieniem znak: A-II.6724.287.2011.AG z dnia 5 października 2011 r. Nr działki dzielonej: 655. Kolejny nr działki powstały w wyniku podziału: 1 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: projektowany ciąg pieszy publiczny, oznaczenie zgodnie z mpzp: M21KX; 2 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: ulica klasy dojazdowej ul. Odrodzenia, oznaczenie zgodnie z mpzp: M16 KDD; 3 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości wchodzących w skład terenu elementarnego M3 MW,U, oznaczenie zgodnie z mpzp: M3 MW,D; 4 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp: M3 MW,U. Podział nowo powstałych nieruchomości nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami). W wyniku podziału nieruchomości powstaną 4 nowe działki ewidencyjne. Zadanie nr 2 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0048: - działką ewidencyjną nr 36, - powierzchnia 0,0107 ha, - opis użytków - dr, - położenie nieruchomości - rejon ulicy Połczyńskiej, - KW Nr KO1K/00027964/4, - identyfikator działki: 326101_1.0048.36, - własność Gmina Miasto Koszalin, administracja Zarządu Dróg Miejskich w Koszalinie, w celu wydzielenia działki po obrysie budynku posadowionego częściowo na działce nr 36 zrealizowanego na nieruchomości oznaczonej działką nr 68, położonej w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 117, w celu realizacji roszczenia wynikającego z art. 151 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Podział ww. działki nastąpi na podstawie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 151 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). W wyniku podziału nieruchomości powstaną 2 nowe działki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Do składanej oferty należy dołączyć kopie dokumentu lub dokumentów [poświadczone (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem, przez osobę lub osoby podpisujące ofertę], z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, statut spółki itp. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określającego jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa powyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. UWAGA WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego. 3) Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają Zamawiającemu dokument, z którego wynika pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2). 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 5) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zaistnienia następujących przyczyn: 1) okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót, w szczególności związanych z wystąpieniem niekorzystnych, długotrwałych anomalii pogodowych; 2) z powodu działań osób trzecich, wpływających na przedłużenie postępowania administracyjnego. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 zmiana umowy może dotyczyć przedłużenia terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia. 3. O wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1 każda ze Stron bezzwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i udokumentuje fakt ich wystąpienia. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2012 Usługi na roboty geodezyjne
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 7:15-15:15).

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 6 listopada 2012 r. do godziny 12.00.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału działki ewidencyjnej nr 655 oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0020 o powierzchni 0,2188 ha, ujawnionej w księdze wieczystej Nr KO1K/00026541/6, zgodnie ze wstępnym projektem podziału ww. nieruchomości, zaopiniowanym pozytywnie postanowieniem znak: A-II.6724.287.2011.AG z dnia 5 października 2011 r. Nr działki dzielonej: 655. Kolejny nr działki powstały w wyniku podziału: 1 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: projektowany ciąg pieszy publiczny, oznaczenie zgodnie z mpzp: M21KX; 2 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: ulica klasy dojazdowej ul. Odrodzenia, oznaczenie zgodnie z mpzp: M16 KDD; 3 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości wchodzących w skład terenu elementarnego M3 MW,U, oznaczenie zgodnie z mpzp: M3 MW,D; 4 - przeznaczenie terenu elementarnego zgodnie z postanowieniem: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp: M3 MW,U. Podział nowo powstałych nieruchomości nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami). W wyniku podziału nieruchomości powstaną 4 nowe działki ewidencyjne..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0048: - działką ewidencyjną nr 36, - powierzchnia 0,0107 ha, - opis użytków - dr, - położenie nieruchomości - rejon ulicy Połczyńskiej, - KW Nr KO1K/00027964/4, - identyfikator działki: 326101_1.0048.36, - własność Gmina Miasto Koszalin, administracja Zarządu Dróg Miejskich w Koszalinie, w celu wydzielenia działki po obrysie budynku posadowionego częściowo na działce nr 36 zrealizowanego na nieruchomości oznaczonej działką nr 68, położonej w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 117, w celu realizacji roszczenia wynikającego z art. 151 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Podział ww. działki nastąpi na podstawie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 151 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). W wyniku podziału nieruchomości powstaną 2 nowe działki..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.