Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Katowice: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 227138 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz wzorem umowy. 2. Kod CPV: 30.12.51.20-8 - toner do fotokopiarek, 30.12.51.10-5 - toner do drukarek laserowych/faksów, 22.61.00.00-9 - farba drukarska. 3. Oferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne: 1) muszą być nowe w rozumieniu § 1 ust. 3 pkt 3 wzoru umowy, Pod pojęciem nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w trakcie procesu produkcji zostały wytworzone z elementów i materiałów wcześniej nieużywanych, co jednak nie wyłącza zastosowania elementów i materiałów wytworzonych z surowców pochodzących z procesu recyklingu polegającego na powtórnym przetworzeniu substancji lub materiału do stanu surowca podstawowego poprzez rozdrobnienie, przetopienie, obróbkę termiczną, chemiczną itp. 2) muszą bezkolizyjnie współpracować z urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego, a wskazanymi w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa, 3) ponadto każdy moduł drukujący (kaseta z tonerem) musi być wyposażony w plombę; winna ona mieć postać zrywanego przed rozpoczęciem użytkowania paska zabezpieczającego przed wysypaniem się tonera podczas transportu lub magazynowania; plomba może mieć również inną formę, jeśli gwarantuje zabezpieczenie przed wysypaniem się tonera podczas transportu lub magazynowania, 4) materiały wymienione w poz. 4, 5, 6, 7, 11, 12, 14, 17, 18, 24, 25, 26, 30, 31, 32 oraz 35 formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa będą wyposażone w chip zliczający ilość kopii-wydruków, 5) spełniają parametry techniczne (wydajnościowe, pojemnościowe) podane w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa, a także jakościowe i funkcjonalne niezbędne dla zagwarantowania prawidłowej pracy urządzeń, do których są przeznaczone, 6) nie spowodują uszkodzenia ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 22.61.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223007,61
Oferta z najniższą ceną: 223007,61 / Oferta z najwyższą ceną: 248505,51
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ustalono, iż przedmiot zamówienia należy do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 euro, co uzasadnia zastosowanie wnioskowanego trybu. Zamówienie obejmuje popularne materiały eksploatacyjne, które posiadają ustalone standardy jakościowe oraz charakter powszechnie dostępnych. Zamawiający nie stawia zamawianym materiałom jakichś szczególnych, drobiazgowo wyspecyfikowanych wymagań, nie żąda również, aby spełniały jakieś specjalne parametry, przekraczające poziom jakości przyjęty na rynku jako poziom standardowy. Zgodnie z: Prawo zamówień publicznych. Komentarz; Dzierżanowski W., Jerzykowski J., Stachowiak M. wyd.IV; Lex 2010: ustawodawca zakłada zastosowanie tego trybu do najprostszych dostaw i usług, które oferowane są powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym. Powszechność dostępu do dostaw i usług należy odnosić do rynku danego typu odpowiednio produktów i usług, a więc możliwość realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe zaś wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw i świadczeń będących przedmiotem usług. Cechą różnicującą w tym przypadku jest cena i na niej swój wybór opiera zamawiający. W niniejszym zamówieniu ww. przesłanki są spełnione - zamawiane materiały eksploatacyjne oferowane są powszechnie u wykonawców zajmujących się sprzedażą tego typu asortymentu, czy to w sprzedaży hurtowej czy nawet w punktach zakupu detalicznego. Ponadto charakteryzują się one powtarzalnością (kupujemy rzeczy typowe w danej branży, zamówienie nie zawiera rzeczy specjalistycznych).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.