Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Płock: Dostawa wyposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Płocku, ul. Lasockiego 14:
1. sprzęt komputerowy i RTV,
2. meble,
3. pomoce dydaktyczne
Numer ogłoszenia: 227123 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Lasockiego 14, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 366 03 50, fax 0-24 366 03 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswnr2plock.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Płocku, ul. Lasockiego 14: 1. sprzęt komputerowy i RTV, 2. meble, 3. pomoce dydaktyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Płocku, ul. Lasockiego 14: 1. sprzęt komputerowy i RTV, 2. meble, 3. pomoce dydaktyczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 dostawę o wartości nie niższej niż zaoferowana cena odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2) musi spełnić każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. 3) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt.4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - Zał. Nr 1 SIWZ ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3A, 3B, 3C do SIWZ (wykaz wymagany jest na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę). 6. Podwykonawcy - Zał. Nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 - 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku. II. Do oferty należy załączyć również: - oświadczenie o zgodności parametrów technicznych i jakościowych oferowanego sprzętu z wymogami opisu przedmiotu zamówienia - Zał. 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Płocku ul. Lasockiego 14 - pokój 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Płocku ul. Lasockiego 14 - pokój 52.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. sprzęt komputerowy i RTV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga, aby proponowany przez Wykonawcę sprzęt był o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga, aby proponowany przez Wykonawcę sprzęt był o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. pomoce dydaktyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga, aby proponowany przez Wykonawcę sprzęt był o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywny zakup paliw płynnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji obejmującej szczegółową inwentaryzację pomiarowo-rysunkową i fotograficzną budynku głównego Książnicy Płockiej.
- Zakup mikrobusów 9-cio osobowych
- Zakup paliw dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku i na terenie nieruchomości Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku
- "Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 387 obręb Dolice
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na Dzienny Dom Pobytu przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu utworzonego w ramach projektu "Między nami seniorami"
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem
- Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Dostawa urządzeń, sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów w ramach projektu "Młodzi kreatywni""
- "Dostawa wyposażenia do pracowni spawalniczej w Zespole Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.