eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Remont ulicy Chopina oraz ulicy Pewnej w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Milanówek: Remont ulicy Chopina oraz ulicy Pewnej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 227064 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117147 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Chopina oraz ulicy Pewnej w Milanówku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Fryderyka Chopina oraz ulicy Pewnej w Milanówku. Zakres robót remontowych obejmuje: 1. ulica Fryderyka Chopina długość remontowanego odcinka wynosi ok. 430 mb. (od granicy działki nr ew. 92/1 i 91/2 obr. 05-12 do granicy działki nr ew. 34 obr. 05-16): 1) frezowanie oraz ewentualne skucie istniejącego asfaltu; 2) podniesienie i regulację istniejących niezniszczonych krawężników na ławie betonowej - ok. 330 mb.; 3) ustawienie na ławie betonowej nowych brakujących krawężników - ok. 620 mb.; 4) zebranie nadmiaru kruszywa i uzupełnienie w miejscach brakujących ewentualnie wywiezienie z terenu budowy w miejsca wskazane przez Zamawiającego; 5) ułożenie warstwy destruktu o grubości 10cm po zagęszczeniu; 6) montaż oznakowania drogowego wg projektu stałej organizacji ruchu. 2. ulica Pewna (docelowo ciągu pieszo-jezdnego) wg obmiaru 437mx5,8 m: 1) korytowanie na głębokości ok. 40-50 cm. 2) ustawienie krawężników na ławie betonowej 3)podbudowę ze żwiru grubość warstwy 10 cm i kruszywa betonowego grubość warstwy 20 cm 4) wysypanie tłucznia kamiennego o różnej frakcji grubość warstwy 10 cm. 5) montaż oznakowania drogowego wg projektu stałej organizacji ruchu. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej dla obydwu ulic zawierającej w szczególności: 1) projekt zagospodarowania działki na której będą prowadzone roboty budowlane, 2) przekrój profilu drogowego na podstawie, której nastąpi zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę do Starosty Powiatu Grodziskiego. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia opracuje także projekt stałej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do wykonania powykonawczej dokumentacji. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - plan zagospodarowania, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. - oświadczenie kierownika robót o wbudowaniu ww. materiałów budowlanych Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1. Wykonawca przed wejściem w teren na minimum 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem prac zobowiązany będzie do: 1. poinformowania Zamawiającego o planowanym terminie wejścia w teren w celu opublikowania odpowiednich informacji na stronie internetowej Zamawiającego, 2. ustawienia tablic informujących o zamknięciu ulicy z podaniem terminu rozpoczęcia prac. Tablice informacyjne Wykonawca odbierze z Urzędu Miasta. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z opracowanym przez Wykonawcę projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik robót. Wykonawca musi uwzględnić wykonanie niektórych prac ręcznie w celu zapewnienia ich estetycznego wykonania. Na odcinku prowadzenia robót należy w sposób fachowy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Roboty drogowe będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót na danym terenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wyegzekwowania od właścicieli sieci prawidłowego oznaczenia wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu objętym robotami budowlanymi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odnalezienia wszystkich zasuw oraz studzienek, regulacji wszelkich odkrytych urządzeń poprzez podniesienie ich do poziomu wykonywanej nawierzchni. Powyższe prace Wykonawca wykona w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Po zakończeniu prac Wykonawca dokona wspólnego z właścicielami danych urządzeń przeglądu wszystkich zasuw co zostanie potwierdzone stosownymi protokołami. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nie uszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy wszystkie uszkodzone znaki geodezyjne. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończenia robót. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji postępowania, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej funkcjonalności. Materiały i elementy budowli muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zagospodarowania powstałego urobku poprzez przewiezienie go i rozplantowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace od odbioru robót potwierdzonego protokołem podpisanym przez Strony. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym sprzętem i narzędziami. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza) jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia sprzętu wykorzystywanego do prac w terenie logo (nazwą) firmy Wykonawcy. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym na podstawie cen jednostkowych za faktycznie wykonane roboty budowlane. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiajacy dopuszcza możliwość wbudowania mniejszej ilości materiału, niż zakładana w dokumentacji postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAR-BUD Usługi Budowlane Dariusz Bednarczyk, Kałęczyn 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 335500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229782,75

  • Oferta z najniższą ceną: 229782,75 / Oferta z najwyższą ceną: 229782,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.