Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Gliwice: Dostawa oleju napędowego zimowego w ilości 13 500 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach i podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach i Knurowie.
Numer ogłoszenia: 227060 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, fax 032 2317623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego zimowego w ilości 13 500 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach i podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach i Knurowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj - przedmiot zamówienia - Dostawa oleju napędowego zimowego w ilości 13 500 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach i podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach i Knurowie. Ilości ON dostarczone do poszczególnych jednostek przedstawiamy następująco: a) KM PSP Gliwice ul. Wrocławska 1 - 6000 l, b) JRG PSP Gliwice - Łabędy ul. Mechaników 3 - 4500 l, c) JRG PSP Knurów ul. 1 - go Maja 2a - 3000 l. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590 i SWW 0242-221 - olej napędowy do silników z zapłonem samoczynnym (paliwo Diesel - zimowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie występuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 z 2006, poz. 1163 z późn. zmianami), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust. 1 - 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę faktyczną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - stosownie do art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda przedstawienia: 1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę (oferenta)!!!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice pokój 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice sekretariat (pokój nr 6).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - maj 2024
- Dostawa paliw
- Dostawy oleju napędowego drogą transakcji bezgotówkowych za pomocą kart chipowych (paliwowych)
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.