eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówWykonanie projektu oraz instalacja windy osobowej wolnostojącej



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Chorzów: Wykonanie projektu oraz instalacja windy osobowej wolnostojącej
Numer ogłoszenia: 227037 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, fax. 032 2496229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu oraz instalacja windy osobowej wolnostojącej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a.wykonanie projektu instalacji -projekt budowlany- zewnętrznej windy użytkowej wolnostojącej, cztero-przystankowej obejmującej poziom zerowy, parter, pierwsze i drugie piętro, o udźwigu 300 kg, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim, zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz b.instalacja zewnętrznej windy użytkowej wolnostojącej, cztero-przystankowej obejmującej poziom zerowy, parter, pierwsze i drugie piętro, o udźwigu 300 kg, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim wraz z przebudową budynku polegającą na wyburzeniach otworów okiennych z przystosowaniem ich na wejścia z windy do budynku, na poziomie parteru, pierwszego i drugiego pietra. 2.Instalacja windy, o której mowa w pkt 1, musi być dokonana w budynku mieszczącym się w Chorzowie przy ul. Kasprowicza 2, 3.Budynek, w którym musi być zainstalowana winda, o której mowa w pkt 1, wpisany jest na listę Miejskiej Ewidencji Zabytków i do jej instalacji, oprócz innych zezwoleń konieczne jest uzyskanie pozytywnej opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków. 4.Winda, o której mowa w pkt 1 musi być dopuszczona do eksploatacji i posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 4.Wykonawca musi podpisać projekt umowy -bez wypełniania, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ -załącznik nr 2. 5.W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcjum- należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Oferent musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Oferent musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt VI niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Przedmiot zamówienia winien być realizowany między innymi w sposób, który zapewni przestrzeganie obowiązujących przepisów i norm prawa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferenci muszą dostarczyć następujące dokumenty: a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP - załącznik nr 1, b.kopia -oryginał- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c.zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.dokument uprawniający oferenta do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, e.oświadczenie, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu składania ofert - załącznik nr 3. f.oświadczenie, że zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji i przyjmuje ją bez zastrzeżeń - załącznik nr 4, g.wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 -trzech- lat odpowiadających wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia jak w niniejszym postępowaniu oraz co najmniej 2 referencje potwierdzające wykonanie tych usług z należytą starannością. h.pełnomocnictwo dla osoby-osób występujących w imieniu wykonawcy. i.oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem budynku - załącznik nr 5. 2.Zamawiający prosi, by dokumenty i oświadczenia ułożyć zgodnie z kolejnością podaną w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 60.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie realizowane w ramach programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.