Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Grodków: dostawa i montaż windy
Numer ogłoszenia: 227003 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Mickiewicza 15, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 0-77 415 54 02, fax. 0-77 415 42 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsgrodkow.netunion.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dpsgrodkow.netunion.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż windy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż hydraulicznej windy towarowo-osobowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. z dnia 29,01,2004r. spełniający warunki w SIWZ. 2.Wykonawca musia zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego. 3.Wykonawca musia posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności. 4.Wykonawca musi wypełnić i podpisać formularz oferty wraz z załącznikami. 5.Wykonawca na potwierdzenie spełnienia opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. 2. Oświadzcenie z art.22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. 3. Oświadczenie z art 24 o nie wykluczeniu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności godpodarczej. 5. Koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek jej posiadania na podjęcie działalnści gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dpsgrodkow.netunion.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul.Mickiewicza 15
49-200 Grodków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Mickiewicza 15 49-200 Grodków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





