eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cięcina › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Cięcina: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4.
Numer ogłoszenia: 226956 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198180 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna, ul. św. Floriana 8, 34-350 Cięcina, woj. śląskie, tel. 509922825, faks 33 8609741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna w Cięcinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4. PODSTAWOWE WYMAGANIA, JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ OFEROWANY POJAZD 1Podwozie z kabiną 1.1.Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. 1.2. Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (dz. U. Nr 165 z dnia 02 sierpnia 2011 r.) oraz wymagania norm PN-EN 1846-1 oraz 1846-2. 1.3.Pojazd musi spełniać wymagania Zamawiającego wyspecyfikowane w dalszej części załącznika oraz posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP, dostarczone najpóźniej w dniu odbioru pojazdu. 1.4. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową. 1.5.Wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze, akustyczne i świetlne pojazdu uprzywilejowanego. Na dachu kabiny belka świetlna LED o wysokości maksymalnej 65 mm, z tyłu 2 lampy wbudowane w naroża zabudowy. Sterowanie modulacją dźwiękową musi odbywać się przez manipulator urządzenia. Urządzenie akustyczne klasy Federal Signal PA-300 lub równoważne, powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Dodatkowo zamontowany sygnał powietrzny sterowany ręcznie przez kierowcę i dowódcę zastępu.1.6. Dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED, umieszczone z przodu pojazdu na wysokości lusterek przednich samochodu osobowego w osłonie zabezpieczającej przed oberwaniem, lub schowane w przedniej atrapie pojazdu. 1.7.Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Należy podać moc oferowanego pojazdu w kW i KM. moc min. 350 KM - norma emisji spalin EURO-6,1.8. Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna. 1.9. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady od poziomu pracy nie przekracza 1,85 m. Sprzęt powinien zostać rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. - i wytycznych zamawiającego. 1.10. Napęd drogowy (4 x 4) możliwość blokad mechanizmów różnicowych min. osi przedniej oraz osi tylnej. Możliwość rozłączania napędu osi przedniej. 1.11. Kabina sześcioosobowa, czterodrzwiowa, fabrycznie jednomodułowa, na bazie jednej płyty podłogowej, wykonana w technologii zgrzewania, zapewniająca dostęp do silnika. Kabina zawieszona pneumatycznie. Kabina 1+1+4 wyposażona w: indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, reflektor ręczny do oświetlania numerów budynków, klimatyzację fabryczną, zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną, uchwyt do trzymania dla załogi w tylnej części kabiny, schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny, szafkę kabinową umożliwiającą przewożenie sprzętu podręcznego załogi tylnego przedział, zamontowaną za fotelami kierowcy i dowódcy, siedzenia przodem do kierunku jazdy, wszystkie miejsca siedzące wyposażone w zagłówki, fotele w kabinie załogi (z pominięciem fotela kierowcy i dowódcy) wyposażone w uchwyty do mocowania jednobutlowych aparatów powietrznych umożliwiające: odblokowanie każdego aparatu indywidualnie (dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w trakcie hamowania pojazdu)., zakładanie aparatów w pozycji siedzącej, możliwość wstawienia oparć, gdy aparaty nie są przewożone, podłoga w kabinie załogi, powierzchnie platform roboczych w wykonaniu antypoślizgowym, łatwozmywalnym wszystkie otwierane okna wyposażone w elektryczny mechanizm otwierania i zamykania, lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lampy LED do jazdy dziennej wbudowane w reflektory główne pojazdu. 1.12 W kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny. Na stanowisku obsługi autopompy głośnik (z możliwością wyłączania) oraz mikrofon, podłączone do urządzenia łączności radiowej, umożliwiające prowadzenie korespondencji radiowej z tego stanowiska. Dodatkowo zainstalowane 4 radiotelefony nasobne wraz z ładowarkami. 1.13.Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 1.14.Najmniejsza obrysowa średnica zawracania. max 18 Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu. minimum 1.16.Urządzenia elektryczne powinny zachować swoje właściwości pracy w temperaturze otoczenia od - 25oC do +35oC 1.17.Ogumienie uniwersalne (szosowo-terenowe), z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Wartość nominalna ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczona nad kołami. Na osi tylnej ogumienie podwójne. 1.18.Pełnowymiarowe koło zapasowe, bez konieczności przewożenia w pojeździe wyklucza się możliwość przewożenia koła zapasowego na dachu pojazdu. 1.19.Pojazd wyposażony w tylny zaczep holowniczy typu paszczowego, zapewniający możliwość holowania przyczepy o wadze (masie) min6000 kg. z przyłączami elektrycznymi 24 V, pneumatycznymi oraz gniazdo ABS do podłączania przyczepy. Pneumatyczny układ hamulcowy musi posiadać wyjścia na przyczepę jedno i dwuprzewodowe. Samochód wyposażony w zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. 1.20.Fotele wyposażone w pasy bezwładnościowe, dla wszystkich siedzeń mocowane przynajmniej w dwóch punktach. siedzenia miękkie pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo zawieszony pneumatycznie. 1.21.Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energie elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 1.22. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu sterowany elektrycznie z kabiny pojazdu na desce rozdzielczej. Instalacja elektryczna samochodu wyposażona w przetwornicę napięcia 24V 12V dla urządzeń zasilanych napięciem 12V. 1.23. Pojazd wyposażony w gniazdo (z wtyczką), do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy lub złącze samorozłączalne komplet). 1.24. Prześwit - podać konkretną wartość dla najniższego punktu podwozia. Minimum 250 mm 1.25. Kąt natarcia - podać konkretna wartość dla oferowanego pojazdu. Nie mniejszy niż 23o 1.26. Kat zejścia podać konkretna wartość dla oferowanego pojazdu. Nie mniejszy niż 23o 1.27. Wymiary: wysokość max 3300 mm 1.28.Maksymalna prędkość na najwyższym biegu. czas przyspieszania pojazdu przy obciążeniu masą rzeczywistą od prędkości 0 do V=65 km/h nie mniejsza niż 89 km/h nie większy niż 30 s. 1.29. Kolorystyka: nadwozie - RAL 3000 błotniki i zderzaki białe podwozie rama czarne lub ciemnoszare. 1.30. Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie hamulców. Instalacja pneumatyczna umożliwiająca wyjazd po 12 godzinnym postoju bez konieczności uzupełniania zbiorników powietrza. 1.31. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz musi zapewniać ochronę przed oparzeniami podczas normalnej pracy załogi. Wylot spalin na lewą stronę, pomiędzy osiami. 1.32.Podstawowa obsługa pojazdu możliwa bez podnoszenia kabiny. 1.33.Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godz. podczas postoju. 1.34.Podwozie pojazdu ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym obu osi, zdolne wytrzymywać stałe maksymalne dopuszczalne obciążenie bez uszkodzeń we wszystkich warunkach eksploatacji przewidzianych przez producenta. 1.35.Układ hamulcowy pojazdu z hamulcami bębnowymi obu osi, wyposażony w system ABS. Pojazd wyposażony w hamulec górski, retarder lub inne rozwiązanie wspomagające hamowanie w terenie górskim. 1.36. Pojazd oznakowany zgodnie z Zarządzeniem Nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. 1.37.Masa pojazdu gotowego do akcji ratowniczo gaśniczej (pojazd z zabudową, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem), nie może przekraczać 16000 kg. 1.38.Samochód fabrycznie nowy. Rok produkcji podwozia nie starszy niż 2014. podać producenta, markę, typ podwozia 1.39. Pojemność zbiornika paliwa musi zapewniać przejazd minimum 300 km lub 4 godz. ciągłej pracy autopompy, jednakże pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 150 dm3. 2.Zabudowa pożarnicza: 2.1 Zabudowa wykonana w całości z materiałów odpornych na korozję, ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Szkielet spawany z profili stalowych lub aluminiowych z klejonymi poszyciami z blach aluminiowych. 2.2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu prowadnice mocowania aluminiowej drabiny dwuprzęsłowej wysuwanej z drążkami 2.3. Drabina do wejścia na dach stopnie antypoślizgowe. 2.4. Zbiornik wody o pojemności od 2,5 do 3 m3 2.5. Zbiornik wody i środka pianotwórczego wykonany w całości z materiałów kompozytowych odpornych na działanie korozji oraz środków chemicznych i innych dopuszczonych do stosowania modyfikatorów. Zbiorniki muszą być wyposażone w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny. pojemność zbiornika środka pianotwórczego minimum 10 pojemności zbiornika wody 2.6. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym otwieraną ku górze klapą. Nad przedziałem tylnym zamontowana kamera cofania z monitorem w kabinie (przekątna ekranu monitora min. 7). 2.7. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2400 l/min przy ciśnieniu 8 bar i Hgs 1,5 m i min. 400 l min przy ciś. 40 bar. Autopompa musi być wyposażona w nasadę ssawną 110 oraz w urządzenie umożliwiające zassanie wody: z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek, z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w elektroniczny system sterowania umożliwiający regulację automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. Układ wodno pianowy wyposażony w automatyczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie min. 3 % i 6 % w całym zakresie pracy autopompy. 2.8. Działko wodno-pianowe o wydajności minimum 2400 l min. zamontowane na dachu pojazdu, w tylnej jego części. Musi istnieć możliwość sterowania zaworem i obrotami autopompy przez obsługującego działko. Działko wyposażone w nakładkę do piany. Typ działka musi być zgodny z wpisanym w świadectwo dopuszczenia. Działko w pozycji transportowej nie powinno zwiększać maksymalnej wysokości pojazdu. 2.9. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno - pianową umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany o wydajności dostosowanej do autopompy. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, napęd bębna zwijadła elektryczny oraz (awaryjnie), korbę umożliwiającą zwijanie węża. Zwijadło umieszczone w ostatniej skrytce po prawej stronie pojazdu, w jego górnej części. Długość węża minimum 60 m. 2.10.Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu po bokach, linii szybkiego natarcia (bez względu na stopień rozwinięcia węża), działka wodno pianowego. Samochód musi posiadać minimum: jedną nasadę ssawną 110, jedną nasadę zasilającą 75 z zaworem kulowym jedną nasadę do napełniania zbiornika na środek pianotwórczy. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 2.11. Układ wodno pianowy zabudowany w taki sposób, aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 2.12. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka pracy silnika, kontrolka włączenia pompy, kontrolka ciśnienia oleju temperatury cieczy chłodzącej silnika, licznik motogodzin pracy autopompy, schemat układu wodno- pianowego oraz oznaczenie zaworów. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania sygnalizacji awaryjnych stanów silnika w przedziale autopompy. W kabinie kierowcy powinny znajdować się minimum następujące urządzenia kontrolno pomiarowe: manometr niskiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego. Kontrolka włączenia pompy 2.13. Zbiornik wody musi być wyposażony w minimum jedną nasadę 75 z boku pojazdu, wyposażoną w zawór kulowy do napełniania z hydrantu. Instalacja napełniania powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Nasady winny posiadać zabezpieczenia chroniące przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych. 2.14. Wszystkie elementy układu wodno- pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 2.15. Konstrukcja układu wodno- pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów. 2.16. Przedział autopompy musi być wyposażony w system niezależnego ogrzewania, skutecznie zabezpieczający układ wodno- pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do - 25oC. Tego samego producenta co ogrzewanie kabiny (chyba, że kabina ma niezależne ogrzewanie montowane fabrycznie) 2.17.Na wlocie ssawnym musi być zainstalowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 2.18. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, zamykane systemem rurkowym. Dostęp do sprzętu z zachowaniem ergonomii. Skrytka w przedziale autopompy zamykana klapą otwierana do góry wodo i pyłoszczelną wspomagana systemem sprężyn pneumatycznych. 2.19. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. W kabinie powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. 2.20. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności. Minimum 5 luksów w odległości 1 m na poziomie gruntu 2.21.Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). 2.22. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 2.23. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 2.24. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza, Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej lub blachy nierdzewnej. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. 2.25. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o mocy 2000 W. Wysokość min. 6,5m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w pionie. Możliwość obrotu masztu o 360o...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WAWRZASZEK ISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul.Leszczyńska 22, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 625600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 679320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 679320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 679320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.