Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Opole: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 226932 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, fax 077 4538487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy następującego sprzętu komputerowego: - Komputery - 5szt. - Monitory - 5szt. - Notebook - 6szt. - Projektor multimedialny - 6szt. - Filtry ekranowe - 107szt. - Pamięci dedykowane - 26szt. - Zasilacz UPS - 3szt. - Kable zasilające - 130szt. - Mysz do notebooka - 6szt. - Torba do notebooka - 6szt. - Akumulatory do notebooka - 9szt. - Pamięci flash - 11szt. - Głośniki komputerowe - 7szt. - Listwy zasilające - 21szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 30.23.12.00-9 sprzęt komputerowy, 30.23.13.00-0 komputery, 30.23.32.11-3 klawiatury komputerowe, 30.23.21.20-1 myszy komputerowe, 30.23.12.50-4 monitory ekranowe, 30.21.31.00-6 notebooki, 30.23.20.00-4 różny sprzęt komputerowy, 30.21.72.30-4 pamięci, 30.21.72.00-5 akcesoria komputerowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art.22 ustawy, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy. 2.Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania udzielonego zamówienia publicznego. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w Rozdziale IV SIWZ terminie. 5.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać projekt umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników dołączonych do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1.Wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2.Wypełnionego i podpisanego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty; 3.Podpisany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty; b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 5. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4 lit. b,c,d - zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawców występujących wspólnie, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawców). 7. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Specyfikację techniczną zawierającą szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia, 9. Dokument potwierdzający wymagany przez zamawiającego okres pełnej gwarancji na oferowany sprzęt komputerowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 10. Kopie Certyfikatu ISO 9001 producenta sprzętu lub równoważnego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 11. Kopie Certyfikatu ISO 14001 producenta sprzętu lub równoważnego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 12. Kopie Certyfikatu zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu komputerowego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 13. Kopie Certyfikatu European TCO 03 poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 14. Wydruki ze strony Microsoft - szczegółowy wykaz określa załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, pok.306 (sekretariat, III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1510 O - odcinek 8-9
- Modernizacja infrastruktury dostępowej SSL VPN wraz z dostawą niezbędnych licencji.
- Przebudowa i modernizacja toalet w budynku Ratusza
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie
- Dostawa serwera na potrzeby Jednostki Podległej Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.