eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Naprawa trzech kominów w budynku I LO w Wągrowcu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Wągrowiec: Naprawa trzech kominów w budynku I LO w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 226917 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich , ul. Klasztorna 17A, 62-100 Wągrowiec, tel. 067 2621481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa trzech kominów w budynku I LO w Wągrowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa 3 kominów w budynku I LO w Wągrowcu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -wykonawcy dyspozują przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, - w okresie 3 ostatnich lat (tj. od dnia 01.08.2005r.) wykonali z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót murarskich pod lico w obiektach zabytkowych lub o podobnych warunkach realizacji, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. dla każdej z robót, - osiągnęli obrót za 3 ostatnie lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 250 tys. zł za każdy rok, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w kwocie przynajmniej 50 tys. zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złozone na druku (zał. nr 2 do SIWZ), - formularz cenowy złożony na druku (zał. nr 3 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym wg przedmiaru robót załączonego do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wraz z zestawieniem ilościowo - wartościowym użytych materiałów i sprzętu, - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia złożony na druku (zał. 4 do SIWZ), - wykaz posiadanego sprzętu złożony na druku (zał. nr 5 do SIWZ), - wykaz wykonanych z nalezytą starannością w ciągu 3 ostatnich lat robót budowlanych w zakresie robót murarskich pod lico w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. każda, złożona na druku (zał. nr 6 do SIWZ), - oświadczenie finansowe - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 3 lat obrotowych lub z okresu prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata z oświadczeniem o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, złożony na druku - zał. nr 7 do SIWZ, - wykaz podwykonawców złożony na druku (zał. nr 8 do SIWZ), - warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku (zał. nr 9 do SIWZ), - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SekretariatI Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu, ul. Klasztorna 17A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat I Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.