eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoDostawa licencji Oracle i Windows Serwer 2003 na potrzeby Systemu Zintegrowanej Bazy Katastralnej (ZBK) w powiecie piaseczyńskim



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Piaseczno: Dostawa licencji Oracle i Windows Serwer 2003 na potrzeby Systemu Zintegrowanej Bazy Katastralnej (ZBK) w powiecie piaseczyńskim
Numer ogłoszenia: 226856 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, fax. 022 7371158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji Oracle i Windows Serwer 2003 na potrzeby Systemu Zintegrowanej Bazy Katastralnej (ZBK) w powiecie piaseczyńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji Oracle i Windows Serwer 2003 na potrzeby Systemu Zintegrowanej Bazy Katastralnej (ZBK) w powiecie piaseczyńskim: a) dwie licencje połączeń zewnętrznych External Connector dla Microsoft Windows 2003 server standard edition lub licencje równoważne, b) bazy danych Oracle 10g Standard Edition ONE do dwóch serwerów: jednoprocesowego oraz dwuprocesowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00 - 30.24.82.00 30.23.11.10 - 30.23.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dysponują odpowiednim serwisem, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.spełnią warunki określone w SIWZ, w tym warunki zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, określające warunki rękojmi, dysponowania odpowiednim serwisem, wpłacenia zabezpieczenia i kar umownych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z ceną brutto, ceną netto i należnym podatkiem VAT, 2.oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 uPzp (załączniki nr 3 i nr 4 ), (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego Wykonawcę), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument taki musi być złożony przez każdego wykonawcę), 4.wykaz wykonanych w okresie 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencji) - wymagane jest wykazanie co najmniej trzech podobnych (co do wartości i rodzaju) zamówień wykonanych należycie, 5.oświadczenie o gotowości spełnienia warunków zamówienia poprzez podpisanie umowy o treści jak w załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego Wykonawcę) oraz parafowany druk projektu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.