Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Wieliczka: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009
Numer ogłoszenia: 226840 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice , Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych (o łącznej długości 57,05 km) na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2008/2009 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza winna być zarejestrowana we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimalna ilość sprzętu wymagana dla obsługi dróg objętych przedmiotem zamówienia: - piaskarka z pługiem 2 szt. - traktor z pługiem 1 szt 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 80 000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okolicz-ności określonych w art.24 ustawy Pzp. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy one są podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważ-nienie do podpisania oferty, oświadczeń, dokumentów powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenia, że Wykonawca 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. oraz dokumenty: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia dokumentujący dyspo nowanie sprzętem w ilości co najmniej: - piaskarka z pługiem 2 szt. - traktor z pługiem 1 szt Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada Wykonawca należy sporządzić z wykorzystaniem zał. 4 do SIWZ, będzie on stanowić załącznik nr 2 do oferty. Na każdą wykazaną jednostkę sprzętu w załączniku nr 2 do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego lub umowę najmu (dzierżawy).W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpie-czenia co najmniej 80 000 zł 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonaw ca ma dostarczyć: 1) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadcze-nie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra-ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka sekretariat - pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa kotew: część 2 - elementy do kotew stalowych wklejanych"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.