eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 46 w m. Ozimek , ul. Warszawska w oparciu o istniejącą koncepcję zabezpieczeń przeciwdźwiękowych dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych w sąsiedztwie d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Opole: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 46 w m. Ozimek , ul. Warszawska w oparciu o istniejącą koncepcję zabezpieczeń przeciwdźwiękowych dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi krajowej nr 46 w m. Ozimek .
Numer ogłoszenia: 226815 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ekranów akustycznych wzdłuż drogi krajowej nr 46 w m. Ozimek , ul. Warszawska w oparciu o istniejącą koncepcję zabezpieczeń przeciwdźwiękowych dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi krajowej nr 46 w m. Ozimek ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego i obejmuje opracowanie : - Opracowanie materiałów dla wystąpienia o lokalizację inwestycji celu publicznego w oparciu o art. 50 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - Wykonanie niezbędnej dokumentacji geologicznej - Opracowanie projektu budowlanego ekranów wraz z uzgodnieniami oraz dokumentacji terenowo-prawnej dla uzyskania pozwolenia na budowę. - Opracowanie projektu wykonawczego ekranów - Opracowanie projektu nasadzeń zieleni przy ekranach - Opracowanie projektu likwidacji kolizji z istniejącym uzbrojeniem( o ile wystąpi) - Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego - Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - Opracowanie specyfikacji technicznych dla wszystkich robót objętych projektem oraz wykonać wszystkie inne prace i czynności niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 5.000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1) nie podlegają wg art.22 ust.1 pkt.4 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2) spełniają warunki szczegółowe określone na podstawie art. 22 ust.1 pkt.1-3,tj.: a.1.) Sytuacja finansowa - posiadają średni przychód za ostatnie trzy pełne lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 250.000 zł ; a 2 posiadaja ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzajacego dzień składania ofert b) Potencjał kadrowy - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego pracownika - Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającego stosowne uprawnienia projektowe , legitymującego się co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania w tej branzy od uzyskania uprawnień oraz legitymujacego się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa -- 1 osoba , c) Doświadczenie zawodowe wykonawcy -w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zrealizowali ( zakończyli ) co najmniej : dwa projekty budowlano-wykonawcze ekranów przy drogach krajowych lub wojewódzkich o łącznej długości ekranów w ramach jednego zadania min. 1,0 km ( w każdym z dwóch zadań ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) 2.1. Oświadczenie finansowe na zał. nr 1 ; 2.2. Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej 2.3.informacja o osobie która będzie skierowana do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy- zał. nr 2 ).Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu , dla wskazanej tam osoby do informacji winny być dołączone kopie uprawnień projektowych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 2.4.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe)- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 .Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu z podaniem opisu usług , dat wykonania i odbiorców .Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. 2.5 Informację na temat usług , które Wykonawca zamierza podzlecić Podwykonawcom ,na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl SIWZ Rozdział I - V

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) po uprzednim zapotrzebowaniu - bezpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.