Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Wierzbica: MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DPS WIERZBICA
Numer ogłoszenia: 226805 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie, tel. 048 6182059, fax. 048 6182059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswierzbica.finn.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DPS WIERZBICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WYMIANA INSTALACJI CO W CZĘŚCI BUDYNKU (ETAP I) ETAP I PRZEWIDUJE WYMIANĘ INSTALACJI ZNAJDUJĄCĄ SIĘ W KANALE PRZECHODZĄCYM W BUDYNKU DPS I PZOZ. DŁUGOŚĆ TEGO ODCINKA (OKOŁO 60M) INSTALACJA C.O. BĘDZIE DOCELOWO DZIELONA NA ZASILANIE PROWADZĄCE DO DWÓCH RÓŻNYCH UŻYTKOWNIKÓW. OBECNIE NALEŻY PODZIAŁU TEGO DOKONAĆ TYLKO W KANALE. ROBOTY WYKONYWANE BĘDĄ W BUDYNKU EKSPLOATOWANYM (PAŃSTWOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wypełnionego formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. II. Parafowanego wzoru umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. III. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesja, zezwolenie bądź licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, bądź licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać szczegółowego zakresu robót, wartość robót datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające należytą realizację każdej z nich (np. referencje). 2) wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach, jakie są niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawianych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty wspólnie występujące. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. E. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswierzbica.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
26-680 Wierzbica
ul. Sienkiewicza 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 26-680 Wierzbica ul. Sienkiewicza 37 pokój kierownika dz. adm. gosp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIERZBICA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Przebudowa łazienek w budynku DPS w Wierzbicy przy ul. Partyzantów 3
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchosławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





