eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawy uzupełniajace rejestratorów leśniczego.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Sucha Beskidzka: Dostawy uzupełniajace rejestratorów leśniczego.
Numer ogłoszenia: 226682 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha, ul. Zamkowa 7, Sucha Beskidzka, woj. , tel. 033 8742174, fax .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka org. nie posiadajaca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy uzupełniajace rejestratorów leśniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego i w pełni sprawnego sprzętu komputerowego w postaci: a.urządzenia przenośne - kolektory danych typu komputer Handheld (rejestratory leśniczego) wraz z oprogramowaniem - szt. 2 b.drukarki termiczne z modułem bluetooth, oraz niezbędnymi akcesoriami - szt. 2 c.stacja dokująca z konwerterem USB/Ethernet - szt. 2 d.folia ochronna na ekran dotykowy - szt. 10 wraz z serwisowaniem ww. sprzętu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne warunki określone w SIWZ postępowania podstawowego pn Zakup rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi. W szczególności przedmiot zamówienia uzupełniającego powinien spełniać warunki jakie zaoferowano w ofercie państwa firmy z dnia 28.07.2008r. tak aby sprzęt dostarczany w ramach zamówienia podstawowego i uzupełniającego posiadał takie same parametry..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10775.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AXED Jakubowski, Wojciechowski Sp. Jawna, ul. Fredry 7, 61-701 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10775,00
  • Oferta z najniższą ceną: 10775,00 oferta z najwyższą ceną: 10775,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.