Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włoszczowa: termomodernizacja kompleksu budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 we Włoszczowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 we Włoszczowie, do kontaktów: Stanisław Wilk, ul. Wiśniowa 12, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942412, fax 041 3945150, e-mail: kom@powiat-wloszczowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja kompleksu budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 we Włoszczowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ZSP Nr we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja kompleksu budynków ZSP Nr 1 we Włoszczowie obejmuje: - Docieplenie ścian styropianem, - Docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną styropianem jednostronnie laminowanym papą, - Docieplenie stropodachu nad budynkiem głównym płytami z wełny mineralnej, - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - Obróbki blacharskie, - Wymianę rynien dachowych i spustowych. Termomodernizację należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u. P.z.p. musi dołączyć nw. wymienione dokumenty: 1.1 formularz ofertowy 1.2 formularz cenowy 1.3 dowód wniesienia wadium 1.4 parafowany przez wykonawcę projekt umowy 1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.8 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.9 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u. P.z.p. z wykorzystaniem załączonego wzoru 1.10 harmonogram rzeczowo-finansowy organizacji i wykonania robót. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym należy przedstawić uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót w przypadku prowadzenia robót, dla których jest wymagane inne przygotowanie techniczne niż posiada kierownik budowy wraz zaświadczeniami o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 2.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z technologią); 2.3 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania (warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednego zadania, którego zakres i wartość odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem technologicznym i wartościowym) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości robót podanej w ofercie), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2 polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. oraz złożą oświadczenie w trybie art. 44 u. P.z.p. i przedłożą na piśmie ofertę wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków wymienionych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa w oparciu o złożoną ofertę i wymagane do niej załączniki według zasady spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) określone w pkt VIII SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczoa.cobip.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) pobranie specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego - nieodpłatne 2) pobranie specyfikacji w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego - płatność w kasie lub na konto zamawiającego 3) przesłanie pocztą - odbiór za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (płatność na konto zamawiającego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:15, ZSP Nr 1 we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 12, 29-100 Włoszczowa, gabinet dyrektora.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2005/2026
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.
- "Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





