eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońŚWIADCZENIE USŁUG O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Luboń: ŚWIADCZENIE USŁUG O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM
Numer ogłoszenia: 226638 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 0 61 81 05 008, fax 0 61 81 05 085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.lubon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie w roku 2008 usług o charakterze pielęgnacyjno-opiekuńczym w miejscu zamieszkania podopiecznych, uprawnionych do otrzymania tego świadczenia mieszkańców Lubonia, w tym: w dni robocze łącznie po około 840 r-g/m-c a w wolne soboty, niedziele i święta łącznie po około 30 r-g/m-c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: łączny czas świadczenia usług w roku 2008 ok. 10440 r-g.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 2).- wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedną usługę pielęgnacyjno-opiekuńczą wykonywaną w miejscu zamieszkania uprawnionego, świadczoną w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej, - dysponują stałym kontaktem faksowym i telefonicznym za pośrednictwem telefonii komórkowej, - dysponują co najmniej czterema osobami wykonującymi usługi domowe obejmujące pomoc w codziennych czynnościach życiowych, co najmniej z wykształceniem podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, - dysponują co najmniej dwoma osobami wykonującymi usługi pielęgniarskie obejmujące opiekę higieniczną, zalecaną przez lekarza pielęgnację oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem, co najmniej z wykształceniem średnim medycznym o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym albo z ukończoną szkołą policealną w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej lub opiekun w domu opieki społecznej, - dysponują co najmniej jedną osobą z wykształceniem średnim i co najmniej jednoroczną praktyką w zakresie organizacji usług i kontroli pracy opiekunek, 3).są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 25% ceny ofertowej, 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ), C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.lubon.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, pok. sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:10, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, pok. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.