Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Elbląg: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 226514 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Zamówienie dotyczy kontynuowania przerwanych robót budowlanych związanych z przystosowaniem istniejącego budynku przy ul. Winnej 9 w Elblągu do nowych funkcji. Zakres robót budowanych objętych zamówieniem obejmuje wykonanie adaptacji części piwnic budynku na potrzeby Centrum Pomocy Rodzinie oraz Straży Miejskiej wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia oraz ilość robót do wykonania określają przedmiary robót. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: PRZEDMIAR ROBÓT: Książka Przedmiarów Nazwa inwestycji: Centrum Pomocy Rodzinie Adres inwestycji: ul. Winna , 82-300 Elbląg Przedmiar robót przekazywany jest wraz ze SIWZ jako ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl 3. Zamawiający informuje, że oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiarów, jak również niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie z energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, jak również wszelkie opłaty związane z odbiorem. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku wygrania przetargu, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót objętych umową. 6. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. Zamawiający korzystać będzie z uprawnień wynikających z instytucji rękojmi przez okres 3 miesięcy po upływie gwarancji. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 8. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego. 10. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 11. Zakres zamówienia: a) uzupełnienie elementów wykończeniowych typu Siding przy wejściu do budynku, b) wykonanie i montaż ścianki aluminiowej przeszklonej oraz lady i rolety w pomieszczeniu portierni, c) wykonanie robót wykończeniowych w części piwnic obiektu, łącznie z instalacjami wod.-kan. i elektrycznymi, d) wykonanie i montaż zadaszenia z poliwęglanu nad tarasem, e) przedłużenie komina wentylacyjnego (wykonanie i montaż), f) wykonanie studzienek okiennych wraz z odwodnieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót do wysokości środków posiadanych w budżecie na dany rok kalendarzowy lub odstąpienia od realizacji robót. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000, 00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub wykonaniu remontu budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150 000, 00 zł brutto każda robota b. zatrudnianie przeciętne w ciągu ostatnich 3 lat minimum 5 osób c. dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 3 lata oraz kierownikami robót elektrycznych i sanitarnych, posiadającymi każdy łączny staż pracy jako kierownik robót minimum 2 lata. Kierownik budowy i kierownicy robót muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.5. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) c) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.6. i 6.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia, b) dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) w wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do kierowania robotami potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2) c) ogłoszenia, b) w doświadczeniu osób wymienionych w wykazie należy podać: - dla kierownika budowy branży ogólnobudowlanej liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik budowy, - dla kierowników robót elektrycznych i sanitarnych liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uwaga: a) Dla potwierdzenia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) c) ogłoszenia, dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Termomodernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynku kuchni i pralni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu
- Remont dachów ceramicznych wraz z wykonaniem instalacji odgromowej w dwóch budynkach mieszkalnych na adresie: ul. Narciarska 18 oraz ul. Mazurska 21-21A w Elblągu.
- Wykonanie odrębnego zasilania w energię elektryczną i zainstalowania indywidualnych układów pomiarowych dla każdego lokalu w budynku ul. Jaśminowa 11 w Elblągu
- Usługi pocztowe
- ZP/25/2025 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu - v.2
- Przebudowa boiska wraz z ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie - powtórzenie
- "Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Budowa świetlicy w m. Dobieszewo w Gminie Dębnica Kaszubska
- MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY MSZANA DOLNA"
- Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych ZS CKR Sichów Duży na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.