eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoRoboty budowlaneWykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj przebudowy sali intensywnego nadzoru kardiologicznego z zapleczem w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie w ramach dostosowania pomieszczeń do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Działdowo: Roboty budowlane: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj przebudowy sali intensywnego nadzoru kardiologicznego z zapleczem w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie w ramach dostosowania pomieszczeń do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r.
Numer ogłoszenia: 226479 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj przebudowy sali intensywnego nadzoru kardiologicznego z zapleczem w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie w ramach dostosowania pomieszczeń do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali intensywnego nadzoru kardiologicznego z zapleczem w wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie w systemie zaprojektuj i wykonaj. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sporządzenie wielobranżowego projektu architektoniczno-budowlanego objętego przedmiotem zamówienia i wykazanego w programie funkcjonalno-użytkowym (m.in. architektura, technologia, instalacja itp.), - zaplanowane rozwiązania techniczne i technologiczne muszą być konsultowane i zaakceptowane przez inwestora, - uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym, sanitarnym i resortowym dla zakładów opieki zdrowotnej, - opracowanie specyfikacji technicznych i kosztorysowych we wszystkich branżach, - wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, - przeprowadzenie czynności uruchomienia i odbioru robót. Zakres robót budowlanych określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający dołączył do siwz również szkic pomieszczeń OIOK. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za kwotę ryczałtową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, na jego podstawie, szkicem pomieszczeń OIOK oraz na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż maksymalna powierzchnia użytkowa remontowanej części oddziału z salą intensywnego nadzoru kardiologicznego wynosi ok. 120 m2. Preferowane jest minimalne wykorzystanie powierzchni modernizowanego pomieszczenia zgodnie z obowiązującymi standardami i wymaganiami, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia zakładu opieki zdrowotnej. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonany zakres robót budowlanych na okres 3 lat. CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.21.51.42-4 - roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.42-4, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 230.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił na kwotę: 6.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 PZP. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 3. Oferta nie zabezpieczona wadium podlega odrzuceniu. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Pekso S.A. o/Działdowo Nr konta: 64 1240 5338 1111 0000 5064 7587 z adnotacją: Wadium nr sprawy: 42/PN/OIOK/10. 5. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w inny sposób musi być zdeponowane w Kasie Szpitala w terminie jak wyżej w formie oryginału. 7. Kserokopia dowodu wpłaty wadium w jakiejkolwiek formie musi być także załączona do oferty i potwierdzona za zgodność z oryginałem. 8. Do pozostałych kwestii związanych z wadium stosuje się wprost art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia w opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonywaniu robót ogólnobudowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykazać: - dwie (2) zrealizowane roboty budowlane w trybie zaprojektuj i wykonaj w oddziałach szpitalnych, obejmujące branżę budowlaną, sanitarną, instalacyjną elektryczną i teletechniczną, instalacyjną sanitarną i gazów medycznych o wartości proporcjonalnej do wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 7 do siwz oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje, protokoły odbioru itp. Wykonawca zobowiązany jest wykazać: - dwie (2) zrealizowane usługi projektowe w trybie zaprojektuj i wykonaj w oddziałach szpitalnych, obejmujące branżę budowlaną, sanitarną, instalacyjną elektryczną i teletechniczną, instalacyjną sanitarną i gazów medycznych o wartości proporcjonalnej do wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 8 do siwz oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi projektowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać: - w zakresie wykonania dokumentacji projektowej: osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia projektowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia obejmującym wszystkie branże, - w zakresie realizacji robót budowlanych: osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiotem zamówienia obejmującym wszystkie branże, - osoby odpowiedzialne za świadczenie usługi projektowej i odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach/branżach objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 9 do siwz oraz załączyć informacje o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób do opracowania dokumentacji projektowej oraz do kierowania robotami budowlanymi. Do informacji należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień budowlanych projektanta i kierownika robót wraz z potwierdzoną kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz 2. oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony zostanie kosztorys powykonawczy - załącznik nr 11 do siwz 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. dokument potwierdzający wniesienie wadium 5. oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto należnego z tytułu wykonania umowy - załącznik nr 12 do siwz 6. oświadczenie, że przy realizacji zadania Wykonawca zastosuje materiały spełniające wymagania polskich przepisów, dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej oraz służby zdrowia (szpitalach) - załącznik nr 12 do siwz 7. oświadczenie, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz zamontowanego sprzętu wraz z cenami po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych, jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, b) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zmian organizacyjnych u Zamawiającego, których nie można było przewidzieć z odpowiednim wyprzedzeniem, c) zmiana terminów rozpoczęcia lub zakończenia robót związanych z reorganizacją pracy u Zamawiającego w szczególności w sytuacji, gdy reorganizacja pracy u Zamawiającego związana jest z trudnościami, których nie można było przewidzieć z odpowiednim wyprzedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.