eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-27

Bolimów: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie.
Numer ogłoszenia: 226478 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów , ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolimow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kompletnego dzieła budowlanego Przebudowy ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie, (działka nr 291, obręb Bolimów), o długości 294,67 m. W zakres inwestycji wchodzi rozbiórka istniejącego chodnika i krawężnika, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, wybudowanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa naturalnego. Przebudowę ulicy zaprojektowano istniejącym śladem, uwzględniając pas terenu przeznaczony na ulicę oraz istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Wszystkie elementy projektowanej przebudowy ulicy mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego. Po przebudowie, ulica Grunwaldzka będzie miała następujące parametry techniczne: Przekrój poprzeczny: jednopasowy jednokierunkowy 1 x 3,50 - 4,00 m przy posesjach ciąg pieszy lewostronny o szer. 1,0-2,0 m z usytuowanymi w jego obrębie zjazdami indywidualnymi do posesji. (konstrukcja nawierzchni jednolita dla zjazdów indywidualnych, chodnika i jezdni). Szerokość poboczy gruntowych: 0,20 - 0,75 - uzależniona od szerokości pasa drogowego Klasa techniczna: D Vp = 30 km/h, Obciążenie: 100 kN/oś Kategoria ruchu: KR 1 Zestawienie powierzchni powierzchnia jezdni - 1210 m2 powierzchnia chodnika - 280 m2 powierzchnia poboczy gruntowych - 228 m2 Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano jednolitą konstrukcję nawierzchni dla jezdni, zjazdów indywidualnych i chodnika: betonowa kostka brukowa grubości 8 cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 4 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 -31,5 mm grubości 20 cm warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm wyrównane i zagęszczone niewysadzinowe podłoże gruntowe G1 Projektowana nawierzchnia będzie obramowana krawężnikiem wtopionym 15 x 30. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod poszerzenie jezdni. Roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia wykonać ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika - użytkownika sieci. Zalecenie to dotyczy w szczególności kabli teletechnicznych posadowionych stosunkowo płytko. Odwodnienie Odwodnienie ulicy Grunwaldzkiej odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni, na przyległy teren. Aby umożliwić spływ wody na przyległy teren, ulica będzie obramowana krawężnikiem betonowym 15 x 30, całkowicie obniżonym. Aby zachować ciągłość odwodnienia i uniknąć tworzenia się zastoisk wody po wewnętrznych stronach łuków, zaprojektowano, na łukach spadki odwrotne - 1%. Przy posesjach zaprojektowano jednostronny spadek poprzeczny jezdni, oraz spadki podłużne umożliwiające spływ wody na przyległy teren. Roboty brukarskie należy wykonać ze szczególną starannością aby umożliwić spływ wody w założonych przez Projektanta kierunkach. Zgodnie z ustaleniami zawartymi z Inwestorem, ul. Grunwaldzka będzie ulicą jednokierunkową. Przyjęto, że oznakowanie pionowe wykonane będzie jako odblaskowe z folii II-giej generacji, z grupy wielkości - średnie. Uzupełnienie oznakowania ulicy pokazano w projekcie zagospodarowania terenu. Organizacja ruchu w trakcie robót. Projekt organizacji ruchu na czas robót, wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami w zależności od harmonogramu realizacji robot powinien opracować Wykonawca robót. Projekt należy uzgodnić z KPP w Skierniewicach, ,UG w Bolimowie i przedłożyć do zatwierdzenia do organu organizacji ruchu na szczeblu Starostwa Powiatowego w Skierniewicach. Szczegółowy zakres robót - roboty pomiarowe - 295 m - rozbiórka krawężnika - 207 m - rozbiórka chodnika z płyt betonowych - 260 m2 - wykonanie, wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod jezdnię i chodniki, o głębokości średnio 45 cm - 1490 m2 / 671 m3 - ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30, na ławie z betonu B 15 -634 m - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm - 1490 m2 _ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm gr. 20 cm -1490 m2 - ułożenie bet. kostki brukowej o gr. 8 cm - kolorowej - na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm (chodnik i zjazdy) - 280 m2 - ułożenie bet. kostki brukowej o gr. 8 cm - szarej - na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm (ulica) - 1210 m2 - uzupełnienie poboczy gruntem z korytowania - 22,8 m3 - profilowanie i zagęszczenie poboczy -228 m2 - ustawienie słupków do znaków drogowych o średnicy O 70 mm - 8 sztuk - umocowanie znaków drogowych - 10 sztuk 1 x A-2 1 x B-2 1 x B-20 1 x B-21 1 x B-22 4 x D-1 1 x D-3 - regulacja wysokościowa studzienek i zaworów wodociąg - 9 zaworów studnie sanitarne - 7 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących załącznikach: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji dotyczącej BIOZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Wskazania materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia a zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wykonawca uwzględni w swoich kosztorysach ofertowych min. koszty związane z: - wszelkimi kosztami związanymi ze zużyciem wody i energii elektrycznej, - utrzymaniem placu budowy, - ubezpieczeniem budowy, - organizacją ruchu w czasie robót, - obsługę geodezyjną w zakresie bieżących robót związanych z realizacją wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 7.000 zł (słownie : siedem tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275] 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto depozytowe Zamawiającego: Nr 50 9297 0005 0600 0215 2012 0006 w banku Bank Spółdzielczy Skierniewice o/Bolimów. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na wykonanie Przebudowy ul. Grunwaldziej w Bolimowie 7) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku odbędzie się w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia. Wykonawca musi wykazać że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zadania, (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa przebudowa lub remont drogi o nawierzchni z kostki betonowej. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (zał nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - min 1 osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności drogowej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osobę która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt.6 podp. 1), lit. a) oraz pkt.6, podp.2) lit. a), b),c), d) przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. b) W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dodatkowo: - wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu, zawarcia umowy i jej zmiany, c) Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: podwykonawstwa (o ile zostało przewidziane w ofercie Wykonawcy) - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy i siedziby którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy. Termin wykonania robót objętych umową może ulec zmianie w przypadku: 1) późniejszego przekazania placu budowy Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, 2) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. warunki atmosferyczne których przy zachowaniu najwyższej staranności nie można było przewidzieć w momencie podpisywania umowy, przerwy spowodowane działaniami organów administracyjnych)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolimow.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bolimowie, ul. Łowicka 9, 99 - 417 Bolimów pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bolimowie, ul. Łowicka 9, 99 - 417 Bolimów pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.