eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa maszyn i urządzeń przemysłowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Łomża: Dostawa maszyn i urządzeń przemysłowych
Numer ogłoszenia: 226452 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 218 24 31 wew. 295, fax 0-86 218 24 31 wew. 295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urządzeń przemysłowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa profesjonalnych maszyn do szycia skóry, dermy i pokrowców ( 2 szt.) Zadanie 2 - Dostawa oscyloskopu elektronicznego ( 1 szt.) Zadanie 3 - Dostawa przecinarki taśmowej do metalu (1 szt.) Zadanie 4 - Dostawa gilotyny i giętarki ( po 1 szt.) Zadanie 5 - Dostawa odkurzaczy przemysłowych ( 2 szt.) Zadanie 6- Dostawa czytnika informacji diagnostycznych ( 1 szt.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Oryginalny kod CPV: 29.54.15.00 - Maszyny do szycia Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.50.00 - Maszyny do szycia Oryginalny kod CPV: 29.43.30.00 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.30.00 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice Oryginalny kod CPV: 29.56.91.00 - Odkurzacze inne, niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.91.00 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, których integralną część stanowią załączniki, w tym wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dokonanym przez składającego ofertę. 3) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4) Oświadczenie o przyjęciu 30 - dniowego okresu związania ofertą (załącznik nr 3 do SIWZ ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii jawnej JW 1511 , pok. Nr 112, w siedzibie Zamawiającego,Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2007r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego, bud. Nr 32, pok. Nr 123.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji pod względem formalnym udziela p Aldona Chojnowska pod numerem (0-86)2182431 wew 225, o przedmiocie zamówienia szczegółowych informacji udzieli kpt. Stanisław BŁAŻEJEWSKI (wew.215) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa profesjonalnych maszyn do szycia skóry, dermy i pokrowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Profesjonalna maszyna do szycia skóry, dermy i pokrowców (szt. 1) o następujących min. parametrach: prędkość szycia 200 ściegów/min; długość ściegu - górna granica nie mniejsza niż 8 mm; wznios stopki 15 mm; grubość igły - górna granica nie mniejsza niż 160; transport potrójny; smarowanie automatyczne (centralne); automatyczne smarowanie chwytacza;mechanizm zabezpieczający igły i chwytacze przed zniszczeniem. b) Profesjonalna maszyna do szycia skóry, dermy i pokrowców ( szt. 1 ) o następujących min. parametrach: prędkość szycia 200 ściegów/min; długość ściegu - górna granica nie mniejsza niż 8 mm; wznios stopki 15mm; grubość igły - górna granica nie mniejsza niż 160; transport potrójny; smarowanie automatyczne (centralne); automatyczne smarowanie chwytacza; mechanizm zabezpieczający igły i chwytacze przed zniszczeniem; długość ramienia 1000 mm; wysokość ramienia od łoża 270 mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.15.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oscyloskopu elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop elektroniczny (szt.1)o następujących min. parametrach: szerokość pasma 100 MHz (próbkowanie 100 ms/s); przekątna ekranu 7cali; pamięć 125 k (przy rozdzielczości 8 bit.); możliwość zapamiętywania dwóch krzywych; pomiary automatyczne przy pomocy kursora; możliwość analizy wartości rzeczywistej, szczytowej i średniej; interfejs USB, RSZ 32; szerokość pasma 100 MHz; pionowo 2 kanały 2 mV/DIV do 5 V/DIV; poziomo 2 kanały 2 ns/DIV do 5 s/DIV; czas próbkowania 100 ms/s..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przecinarki taśmowej do metalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przecinarka taśmowa do metalu do produkcji jednostkowej i małoseryjnej (szt 1) o następujących min. parametrach: zdolność cięcia o średnicy 260mm przy kącie 900; możliwość cięcia pod dowolnym kątem w prawo lub w lewo lub obustronnie min do 450; prowadniki taśmy regulowane wykonane z węglików spiekanych rolka załadowcza i wyładowcza; imadło sterowane pneumatycznie lub hydraulicznie; automatyczne opuszczanie ramienia i wyłączanie taśmy po wykonaniu cięcia;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gilotyny i giętarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) gilotyna do blachy grubej powyżej 1mm (szt.1) o następujących min. parametrach: długość cięcia 1015 - 1050 mm; grubość cięcia 1,5 mm; mechaniczna, manualna; możliwość cięcia blachy stalowej i aluminiowej. b) giętarka do blachy grubej powyżej 1mm (szt.1) o następujących min. parametrach: długość gięcia 1015 - 1050 mm; grubość gięcia 1,5 mm; mechaniczna, manualna; możliwość gięcia blachy stalowej i aluminiowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.43.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odkurzaczy przemysłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Odkurzacz przemysłowy zamontowany na wózku (szt.1) o następujących min.parametrach: wydatek powietrza 55 l/s; podciśnienie 23 kPa; pojemność zbiornika 70l;duży pobór mocy 2500 W; średnica wlotu 40 mm; długość kabla zasilającego 10 m.poziom hałasu max. 76 dB; spust wody; wyposażenie: wąż ssący z modułemi kolankiem -10 m; rura ssąca metalowa 2x0,5 m; ssawka szczelinowa i ssawka podłogowa na mokro i sucho; b) Odkurzacz przemysłowy zamontowany na wózku (szt.1) o następujących min. parametrach: wydatek powietrza 55 l/s; podciśnienie 23 kPa; pojemność zbiornika 30l; maksymalny pobór mocy 2000 W; średnica wlotu 35 mm; długość kabla zasilającego 10 m; poziom hałasu max. 76 dB; wyposażenie: wąż ssący z modułem i kolankiem - 4 m; rura ssąca metalowa 2x0,5 m; ssawka szczelinowa i ssawka podłogowa na mokro i sucho; ssawka samochodowa i ssawka szczotkowa;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.91.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa czytnika informacji diagnostycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik informacji diagnostycznych OBD II/EOBD typ AMX 550 w ilości szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.