Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Żyrardów: wykonywanie i dostarczanie gorących posiłków formie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 4, Szkoły Podstawowej Nr 6 , Szkoły Podstawowej Nr 7 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Żyrardów.
Numer ogłoszenia: 226434 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553126, fax 046 8553659.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie i dostarczanie gorących posiłków formie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 4, Szkoły Podstawowej Nr 6 , Szkoły Podstawowej Nr 7 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Żyrardów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie i dostarczanie gorących posiłków w formie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 4, Szkoły Podstawowej Nr 6 , Szkoły Podstawowej Nr 7 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Żyrardów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy i : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę środkiem transportu do przewozu posiłków (załącznik nr 3), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. 5. Bieżącą opinię sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą, że Wykonawca spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia. 6. Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4) jako znak akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Żyrardów Armii Krajowej 3 96-300 Żyrardów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:00, miejsce: MOPS Żyrardów Armii Krajowej 3 96-300 Żyrardów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonywanie robót w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostawa posiłków dzieciom w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





