Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Poznań: Dostawa 100 licencji do systemu ochrony sieci komputerowej LAN
Numer ogłoszenia: 226433 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej , ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rzadowa zespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 100 licencji do systemu ochrony sieci komputerowej LAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 licencji do systemu ochrony sieci komputerowej LAN obejmującego: - dostawę 100 szt. licencji oprogramowania systemu antywirusowego Trend Micro OfficeScan Client/Server Standard 10.0 (lub równoważny) na okres 3 lat według wymagań określonych w załączniku nr 3 do SIWZ Minimalne wymagania techniczno - funkcjonalne OfficeScan.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od wykonawcy wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 4 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3, zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. 5. Spełnienie minimalnych wymagań techniczno - funkcjonalnych dla Office Scan zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.: w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - parter, kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.