Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sędziszów: wykonanie przebudowy (termomodernizacji): budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia i Szkoły Podstawowej nr 1 w Sędziszowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sędziszów, do kontaktów: Krzysztof Chmaruk Janusz Kot, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, fax 041 3811131, e-mail: um@sedziszow.pl; krzysztofchmaruk@sedziszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sedziszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy (termomodernizacji): budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia i Szkoły Podstawowej nr 1 w Sędziszowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sędziszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sędziszowie o wymiarach 31,0x11,0x10,5(7,1) m długość x szerokość x wysokość (wys. części w skarpie). 2. budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Sędziszowie tj.: - segmentu \A\ o wym. 43,3x15,9x10,0 m (długość x szerokość x wysokość) - łącznik \B1\ do małej sali gimnastycznej 4,0x5,8x3,4 m - mała sala gimnastyczna \B\ o wymiarach: 29,1x9,0x5,4(3,8) m - przyległy do ściany szczytowej segmentu \A\ segment \C\ o wymiarach: 30,5x12,9x13,0 m - przyległy od ściany szczytowej segmentu \C\ segment \C1\ o wymiarach: 8,7x11,7x13,9 m - łącznik \D1\ do dużej sali gimnastycznej o wymiarach: 10,6x9,6x6,2 m - sala gimnastyczna duża \D\ o wymiarach: 24,8x12,6x9,6 m wraz z przyległą częścią socjalną o wymiarach: 24,8x6,8x4,9(6,3) m - przyległy ścianą szczytową do segmentu \A\ segment \E\ o wymiarach: 27,9x15,8x12,9 m W oparciu o projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, robót obejmujących: - ocieplenie stropodachów metodą wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej o grubości 17cm, - ocieplenie stropodachów styropianem na wierzchu konstrukcji gr. 12 i 15 cm, oraz pokrycie metodą bezspoinową, - ocieplenie metodą bezspoinową ścian zewnętrznych budynków styropianem gr.12cm wraz z cokołami i ścianami fundamentowymi do głębokości 1,0 m p.p.t. styropianem gr. 10 cm, - remont pokrycia dachów papą termozgrzewalną, - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich budynków, - wymianę instalacji odgromowej, - wymianę w ok. 85% stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie instalacji solarnych z kolektorami powierzchniowymi (21,0 m2) do podgrzewania ciepłej wody użytkowej dla kompleksu budynków szkolnych, - jw. lecz dla budynku Przychodni Zdrowia, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.10.00 - 45.40.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie (termomodernizacji): 1. budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sędziszowie o wymiarach 31,0x11,0x10,5(7,1) m długość x szerokość x wysokość (wys. części w skarpie). 2. budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Sędziszowie tj.: - segmentu \A\ o wym. 43,3x15,9x10,0 m (długość x szerokość x wysokość) - łącznik \B1\ do małej sali gimnastycznej 4,0x5,8x3,4 m - mała sala gimnastyczna \B\ o wymiarach: 29,1x9,0x5,4(3,8) m - przyległy do ściany szczytowej segmentu \A\ segment \C\ o wymiarach: 30,5x12,9x13,0 m - przyległy od ściany szczytowej segmentu \C\ segment \C1\ o wymiarach: 8,7x11,7x13,9 m - łącznik \D1\ do dużej sali gimnastycznej o wymiarach: 10,6x9,6x6,2 m - sala gimnastyczna duża \D\ o wymiarach: 24,8x12,6x9,6 m wraz z przyległą częścią socjalną o wymiarach: 24,8x6,8x4,9(6,3) m - przyległy ścianą szczytową do segmentu \A\ segment \E\ o wymiarach: 27,9x15,8x12,9 m W oparciu o projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, robót obejmujących: - ocieplenie stropodachów metodą wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej o grubości 17cm, - ocieplenie stropodachów styropianem na wierzchu konstrukcji gr. 12 i 15 cm, oraz pokrycie metodą bezspoinową, - ocieplenie metodą bezspoinową ścian zewnętrznych budynków styropianem gr.12cm wraz z cokołami i ścianami fundamentowymi do głębokości 1,0 m p.p.t. styropianem gr. 10 cm, - remont pokrycia dachów papą termozgrzewalną, - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich budynków, - wymianę instalacji odgromowej, - wymianę w ok. 85% stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie instalacji solarnych z kolektorami powierzchniowymi (21,0 m2) do podgrzewania ciepłej wody użytkowej dla kompleksu budynków szkolnych, - jw. lecz dla budynku Przychodni Zdrowia, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia¬łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wyko¬nania zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; do oferty wykonawca musi załączyć: aktualny dokument potwierdzający wpis kierownictwa robót na listę członków wła¬ściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia budowlane( również uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót przy obiektach zabytkowych); 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew¬niającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za¬mówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 7) udziela gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty remontowo budowlane) licząc od daty odbioru końcowego, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wyposażenie wraz ze sprzętem elektronicznym przyjmuje się gwarancję producenta; 8) w przypadku wyboru oferty wpłaca zabezpieczenie nale¬żytego wykonania umowy w wysokości 5 proc. ceny brutto zadania inwestycyjnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 2) dokumenty stwierdzające, że osoby personelu kierowniczego, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, 3) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 pkt ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) Wypełnić druk \Doświadczenie zawodowe\, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 wykonane zadania o podobnym zakresie Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 8) Wypełnić druk \Potencjał kadrowy\, tj. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Zał. Nr 4 Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień personelu kierowniczego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 9) Wypełnić druk \Potencjał techniczny\, tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Zał. Nr 5 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 10) Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zał. Nr 6 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 11) Złożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności wykonawca może złożyć na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zał. Nr 7 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 12) Złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 13) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ + dokumentacja projektowa na płycie CD. Opłata w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 29 /sala konferencyjna/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





