Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Łomża: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 226358 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2165494, fax 086 2164027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=107
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych dla pracowników Nadleśnictwa Łomża. Zamawiane bony towarowe należy dostarczyć w niżej podanych ilościach i nominałach: > bony towarowe o nominale 50,00 złotych - 1212 sztuk > bony towarowe o nominale 20,00 złotych - 617 sztuk > bony towarowe o nominale 10,00 złotych - 4 sztuki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 8.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 8.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 8.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. 8.3 . Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8.4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.5.1 wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron z określeniem celu działania, sposobu ich współdziałania, zakresu wykonania zamówienia przez każdego z nich, sposobu odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). 8.5.2 w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa w imieniu własnej firmy oświadczenia i dokumenty jak w pkt. 9.1.1 a), b), c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2 a), b), c) tej specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, 8.5.3 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 8.5.4 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 8.5.5 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 8.5.6 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wykonawców występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika. 8.6 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom 8.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 9.1.1 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1ustawy (na formularzu ofertowym); c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym); W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), c) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. 9.1.2 Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku b) wykaz punktów handlowych w których mogą być realizowane dostarczone bony towarowe c) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 9.2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 9.3 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny i terminu wykonania zamówienia zawartych w ofercie (art. 96 ust. 4 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ilość punktów handlowych w Łomży w których można realizować bony - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łomża 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łomża 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Urzędu Gminy Łomża w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Łomża w okresie 01.02.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Budowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Akademii Łomżyńskiej przy ul. Akademickiej 14 w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach"
- "Zakup bonów żywnościowych oraz bonów towarowych dla osób korzystających ze wsparcia Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
- Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej.
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





