Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Nowy Dwór Mazowiecki: WYKONANIE NAPRAW I WYMIANY URZĄDZEŃ O PRZEKROCZONYCH RESURSACH EKSPLOATACYJNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD SYSTEMU TECHNICZNEJ OCHRONY OBIEKTÓW JEDNOSTKI (Nr sprawy 20/2007/JW 2229)
Numer ogłoszenia: 226310 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6863200, 6863216, fax 022 6863205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAW I WYMIANY URZĄDZEŃ O PRZEKROCZONYCH RESURSACH EKSPLOATACYJNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD SYSTEMU TECHNICZNEJ OCHRONY OBIEKTÓW JEDNOSTKI (Nr sprawy 20/2007/JW 2229).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie napraw i wymiany urządzeń o przekroczonych resursach eksploatacyjnych wchodzących w skład systemu technicznej ochrony obiektów jednostki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowaniana podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełanianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej. Brak załąćzenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zameiającego jako niespełnainie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1. ważny dokument potwierdzający posiadanie prawa do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wczesniej, niż 6 miesięcy przezd upływem terminu składania ofert /tj. ważny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 3. wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających stosowne licencje pracowników ochrony technicznej. Wymaga się, aby do wykazu załączone były kserokopie licencji poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. wykaz tych samych pracowników, co w pkt. 3, posiadających poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Wymaga się, aby do wykazu załączone były kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. oświadczenie dotyczące posiadania kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą systemów alarmowych. 6. kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wykonawcy, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.kserokopię zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych przez pełnomocnika ds ochrony informacji niejawnych wykonawcy poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2229, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Leśna - Komórka Zamówień Publicznych (pok. nr 240).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej Nr 2229 (pok. nr 224), 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Leśna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-218/2025: Wywóz nieczystości płynnych na potrzeby zadań 54051, 54053 realizowanych w Świdwinie
- SVA/4620-237/2025: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynkach nr 11, 16, 38 i 39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II - 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.