eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPrzedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi Funduszu Pracy, w tym realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, dokonywanie rozliczeń Funduszu Pracy z pracodawcami i kontrahentami.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Bolesławiec: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi Funduszu Pracy, w tym realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, dokonywanie rozliczeń Funduszu Pracy z pracodawcami i kontrahentami.
Numer ogłoszenia: 226282 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu , ul. Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7326601, fax. 075 7326601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.boleslawiec.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi Funduszu Pracy, w tym realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, dokonywanie rozliczeń Funduszu Pracy z pracodawcami i kontrahentami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi Funduszu Pracy, w tym realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, dokonywanie rozliczeń Funduszu Pracy z pracodawcami i kontrahentami. Poprzez obsługę bankową rozumie się: a) zakładanie i prowadzenie rachunków bankowych, tj. rachunku Funduszu Pracy oraz rachunku projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, b) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, c) udostępnienie Zamawiającemu elektronicznego systemu obsługi bankowej, d) realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej, e) generowanie i przekazywanie Zamawiającemu w formie dokumentu wyciągów bankowych z ustaleniem salda na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, f) automatyczne przekazywanie na rachunki bankowe, w dniu naliczenia, odsetek od gromadzonych środków. g) wypłatę świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób. Informacja o stanie rachunków i transakcjach średniomiesięcznych dotyczących rachunków Zamawiającego: a) szacunkowa ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych - ilość 599, wartość 508.282 zł, b) szacunkowa ilość i wartość miesięcznych wypłat bezgotówkowych, tj. przelewy - ilość 426, wartość 556.836 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt. 1. niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 3. Zamawiający uzna warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy za spełnione w stosunku do wykonawcy, który: a) spełnia wymogi art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665), b) posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, o których mowa w art. 5 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. j/w), c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 4. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać w Bolesławcu filię lub oddział lub złoży oświadczenie, że po podpisaniu umowy otworzy co najmniej jedną taką placówkę i będzie ona funkcjonować od dnia 01 grudnia 2008 r. przez czas świadczenia usługi. 5. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych. 6. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych. 7. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest zapewnienie miesięcznego naliczania odsetek od środków na rachunkach bankowych Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji nie zgodnych z dyspozycją Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku nie spełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. b - f niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt. a niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie lub przez każdego z Wykonawców. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. b - f niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - 4

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.boleslawiec.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec pok. 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: 59-700 Bolesławiec ul. Obrońców Helu 10 sekretariat pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.