To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22627 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Kozienice: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DLA BLOKU OPERACYJNEGO SP ZZOZ W KOZIENICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372163 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, krajowy numer identyfikacyjny
67014645000000, ul.
al. gen. Wł. Sikorskiego
10,
26900
Kozienice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 382 87 73, faks
48 614 81 39, e-mail
p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalkozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zespół zakładów opieki zdrowtnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DLA BLOKU OPERACYJNEGO SP ZZOZ W KOZIENICACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):27/PN/ND.ZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.14.10.00 - 0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 33.14.17.70 - 8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby, płyty 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 10 (słownie: dziesięć) niepodzielnych zadań: a) Zadanie Nr 1 - Ładunki do staplerów wielorazowych i staplery z ruchomą głowicą b) Zadanie Nr 2 - Narzędzia jednorazowe koagulująco - tnące c) Zadanie Nr 3 - Instrumenty mocujące siatki przepuklinowe d) Zadanie Nr 4 - Staplery jednorazowe e) Zadanie Nr 5 - Sprzęt jednorazowy do artroskopii f) Zadanie Nr 6 - Śruby kaniulowane g)Zadanie Nr 7 - Zestaw do wykonywania preparatów bogatopłytkowych przyśpieszających tworzenie kości przy opóźnieniu zrostu kostnego h) Zadanie Nr 8 - Ostrze do dermatomu i) Zadanie Nr 9 - Narzędzia laparoskopowe jednorazowe j) Zadanie Nr 10 - Jednorazowe zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
33141770-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1 - Ładunki do staplerów wielorazowych i staplery z ruchomą głowicą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72717.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72738,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2 - Narzędzia jednorazowe koagulująco - tnące |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56700,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3 - Instrumenty mocujące siatki przepuklinowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31104,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4 - Staplery jednorazowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1, pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póżn. zm.) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 16 stycznia 2017 roku firma SURG - TECH Leki i Kucharski Spółka Jawna, ul. Unii Lubelskiej 1 lok. 121 61 - 249 Poznań złożyła zażalenie na wynik postępowania na "Dostawę drobnego sprzętu dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach", Numer sprawy: 27/PN/ND.ZP/2016, Zadanie nr 4 - Staplery jednorazowe informując, że oferta złożona przez firmę Medtronic Poland Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00 - 633 Warszawa jest niezgodna z zapisami SIWZ i jako taka podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Firma SURG - TECH Leki i Kucharski Spółka Jawna podnosiła, że zaoferowany przez firmę Medtronic Poland Sp. z o. o., stosownie do udzielonych przez Zamawiającego wyjaśnień zapisów SIWZ, jest wprost niezgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Mając powyższe na uwadze Zamawiający w dniu 16 stycznia 2017 roku skierował pismo do firmy Medtronic Poland Sp. z o. o. z wnioskiem o ustosunkowanie się do zarzutów stawianych przez firmę SURG - TECH Leki i Kucharski Spółka Jawna. W dniu 17 stycznia 2017 roku firma Medtronic Poland Sp. z o. o. ustosunkowała się do zarzutów podnoszonych przez firmę SURG - TECH Leki i Kucharski Spółka Jawna, ponosząc że w udzielonych przez Zamawiającego wyjaśnieniach zapisów SIWZ nie zostały zawarte istotne elementy, które znajdowały się w zapytaniach przekazanych przez nią Zamawiającemu. Mając na uwadze powyższe Zamawiający dokonał sprawdzenia całej dokumentacji przedmiotowego postępowania i stwierdził, że na etapie udzielania wyjaśnień zapisów SIWZ nastąpiła oczywista omyłka pisarska. Następnie Zamawiający uznał, że powyższa omyłka skutkuje tym, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawcy złożyli oferty nie odpowiadające oczekiwaniom Zamawiającego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie Nr 5 - Sprzęt jednorazowy do artroskopii |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32385.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36385,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zadanie Nr 6 - Śruby kaniulowane |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11960.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12916,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zadanie Nr 7 - Zestaw do wykonywania preparatów bogatopłytkowych przyśpieszających tworzenie kości przy opóźnieniu zrostu kostnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferta złożona przez firmę Joanna Zaramska Bio4Beauty stosownie do postanowień art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), zostaje odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uzasadnienie prawne: Stosownie do postanowień art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez firmę Joanna Zaramska Bio4Beauty ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 30 grudnia 2016 roku nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę drobnego sprzętu dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach", Numer sprawy: 27/PN/ND.ZP/2016. W zakresie Zadania nr 7 "Zestaw do wykonywania preparatów bogatopłytkowych przyśpieszających tworzenie kości przy opóźnieniu zrostu kostnego" została złożona jedna oferta przez firmę Joanna Zaramska Bio4Beauty. Na etapie badania i oceny złożonych w zakresie Zadania nr 7 ofert, Zamawiający stwierdził, że ofertę najkorzystniejszą w zakresie Zadania nr 7 złożyła firma Joanna Zaramska Bio4Beauty. Mając powyższe na uwadze oraz stosownie do postanowień ustawy PZP i zapisów SIWZ, Zamawiający wezwał w dniu 04.01.2017 roku Wykonawcę do dostarczenia dokumentów określonych w ust. 10.3.1.2 oraz próbki zaoferowanego asortymentu określonych w ust. 10.3.1.3., do dnia 10 stycznia 2017 roku. Rzeczone wyżej wezwanie zostało przekazane Wykonawcy w formie papierowej oraz zostało wysłane formą elektroniczną ( e-mailem). Do chwili upływu terminu określonego w w/w wezwaniu Wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów oraz próbki zaoferowanego asortymentu, tak więc Zamawiający nie ma możliwości potwierdzenia faktu zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu zgodnego z wymogami SIWZ. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SIWZ przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 7. Stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w zakresie Zadania Nr 7, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie Uzasadnienie prawne: Stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 30 grudnia 2016 roku nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę drobnego sprzętu dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach", Numer sprawy: 27/PN/ND.ZP/2016. W zakresie Zadania nr 7 "Zestaw do wykonywania preparatów bogatopłytkowych przyśpieszających tworzenie kości przy opóźnieniu zrostu kostnego" została złożona jedna oferta przez firmę Joanna Zaramska Bio4Beauty. Na etapie badania i oceny złożonych w zakresie Zadania nr 7 ofert, Zamawiający stwierdził, że ofertę najkorzystniejszą w zakresie Zadania nr 7 złożyła firma Joanna Zaramska Bio4Beauty. Mając powyższe na uwadze oraz stosownie do postanowień ustawy PZP i zapisów SIWZ, Zamawiający wezwał w dniu 04.01.2017 roku Wykonawcę do dostarczenia dokumentów określonych w ust. 10.3.1.2 oraz próbek zaoferowanego asortymentu określonych w ust. 10.3.1.3., do dnia 10 stycznia 2017 roku. Rzeczone wyżej wezwanie zostało przekazane Wykonawcy w formie papierowej oraz zostało wysłane formą elektroniczną ( e-mailem). Do chwili upływu terminu określonego w w/w wezwaniu Wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów oraz próbki zaoferowanego asortymentu, tak więc Zamawiający nie ma możliwości potwierdzenia faktu zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu zgodnego z wymogami SIWZ. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SIWZ przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 7. W zakresie Zadania nr 7 została złożona tylko jedna oferta, która jako niezgodna z zapisami SIWZ została odrzucona. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zadanie Nr 8 - Ostrze do dermatomu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w zakresie Zadania Nr 8 zostaje unieważnione ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie Uzasadnienie prawne: Stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania Nr 8 kwotę brutto 1 069,20 PLN, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosiła 2 106,00 PLN. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zadanie Nr 9 - Narzędzia laparoskopowe jednorazowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58932.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63373,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Zadanie Nr 10 - Jednorazowe zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29565,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Budowa drogi powiatowej nr 1130W Stromiec - Wyborów od km 12+124 do km 12+407 i od km 12+488 do km 13+432 o łącznej długości 1227 m.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.