Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Suchedniów: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH :
Zadanie nr 1 -
Budowa ulicy Traugutta wraz z budową i przebudową infrastruktury komunalnej.
Zadanie nr 2 -
Przebudowa ulicy Gajzlera i odcinka ul. Kościelnej wraz z budową i przebudową infrastruktury komunalnej
Numer ogłoszenia: 226223 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, fax. 041 2543485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH : Zadanie nr 1 - Budowa ulicy Traugutta wraz z budową i przebudową infrastruktury komunalnej. Zadanie nr 2 - Przebudowa ulicy Gajzlera i odcinka ul. Kościelnej wraz z budową i przebudową infrastruktury komunalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Lokalizacja projektu : GMINA SUCHEDNIÓW Zadanie nr 1 - ul. Traugutta, Szarych Szeregów, Dawidowicza, Bugaj, Dworcowa, teren przyległy do zbiornika wodnego w Suchedniowie , zbiornik Suchedniów jako odbiornik. Zadanie nr 2 -ul. Gajzlera, ul. Kościelna w Suchedniowie. 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie II.Opis przedmiotu zamówienia : OPIS TECHNICZNY: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem projektu opracowanie projektu budowlanego: Zadanie nr 1 -ulica Traugutta droga gminna cały odcinek od ul. Dworcowej do Szarych Szeregów wraz z jednostronnym chodnikiem, zjazdami do działek, budową kanalizacji deszczowej, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, nawierzchnia asfalt lub kostka brukowa, chodniki z kostki brukowej, -ulica Szarych Szeregów droga gminna cały odcinek od ul. Bugaj do ul. Dawidowicza kanalizacja deszczowa, remont chodnika, zjazdów i nawierzchni asfaltowej, -ulica Dawidowicza droga gminna przejście kanalizacją deszczową wraz z połączeniem istniejącego kanału, remont nawierzchni asfaltowej jezdni po przejściu kanalizacją deszczową, -teren obrzeży i zbiornika w Suchedniowie - kanalizacja deszczowa, podczyszczania wód deszczowych -separator, wylot do zbiornika w Suchedniowie, -ulica Bugaj - droga powiatowa - wykonanie krat deszczowych przy skrzyżowaniu z ul. Szarych Szeregów, -wykonanie map sytuacyjno-wyskościowych do celów projektowych, -opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami w 5 egz., -opracowanie operatu wodno-prawnego na zrzut wód deszczowych do zalewu i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, -opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 5 egz. papierowych i 1egz. w wersji elektronicznej, -opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. papierowej i przedmiaru robót w 5 egz i 1egz. w wersji elektronicznej, -wystąpienie do Starostwa Powiatu Skarżyskiego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Dz.U. 2008nr 154 poz. 958. -wykonanie wykazu właścicieli gruntów objętych inwestycją w 5 egz. papierowych i 1egz. elektronicznej oraz uzyskanie zgód na prowadzenie robót prawo do dysponowania gruntem w celu realizacji zamierzenia w 2 gez. papierowych., -projekt budowlany i projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe należy opracować w 5 egz. papierowych i 1egz. w wersji elektronicznej, -wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Zadanie nr 2 -ulica Gajzlera droga gminna wraz z dwustronnym chodnikiem, zjazdami do działek, budową kanalizacji deszczowej, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, nawierzchnia asfalt lub kostka brukowa, chodniki z kostki brukowej, -ulica Kościelna droga gminna odcinek od skrzyżowania z ul. Gajzlera do Miejskiej oczyszczalni ścieków w Suchedniowie kanalizacja deszczowa, jednostronny chodnik , zjazdy, i nawierzchnia asfaltowa, -podczyszczalnia wód deszczowych -separator, wylot do rzeki kamionki, -wykonanie map sytuacyjno-wyskościowych do celów projektowych, -opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami w 5 egz., -opracowanie operatu wodno-prawnego na zrzut wód deszczowych do zalewu i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, -opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 5 egz. papierowych i 1egz. w wersji elektronicznej, -opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. papierowej i przedmiaru robót w 5 egz i 1egz. w wersji elektronicznej, -wystąpienie do Starostwa Powiatu Skarżyskiego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Dz.U. 2008 nr 154 poz. 958. -wykonanie wykazu właścicieli gruntów objętych inwestycją w 5 egz. papierowych i 1egz. elektronicznej oraz uzyskanie zgód na prowadzenie robót prawo do dysponowania gruntem w celu realizacji zamierzenia w 2 gez. papierowych., -projekt budowlany i projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe należy opracować w 5 egz. papierowych i 1egz. w wersji elektronicznej, -wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. UWAGA: pozostałe zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności : Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz.U. Nr 43, poz. 430 z 1999 roku, Ustawa z dnia 27.04.2001 roku Prawo Ochrony Środowiska z późń.zm. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202, poz. 2072. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 75, poz. 2075, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. Nr 130, poz. 1389. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dz.U.02.75.690. Zmiany: Dz.U.03.33.270, Dz.U.04.109.1156 Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 21.11.2003 r. Jednolity tekst Dz.U.03.207.2016 Zmiany: Dz.U.04.6.41 art.2, Dz.U.04.92.881, Dz.U.04.93.888, Dz.U.04.96.959 art.23, Dz.U.05.113.954 art.3, Dz.U.05.163.1362 art.23, Dz.U.05.163.1364, Dz.U.05.169.1419 art.48, Dz.U.06.12.63 art.2. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00 - 74.22.50.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. udzielą gwarancji na wykonane prace projektowe do upływu gwarancji jaką udzieli Wykonawca zadania na podstawie przedmiotowego projektu,, 3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 3 ostatnich lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum 1 projekt budowlany w zakresie budowy dróg i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: projekty w tym okresie można sumować), 4. wykażą się, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia, tj. w zakresie projektowym w branżach , drogownictwa , kanalizacji deszczowej. 5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium Cena 100% - obliczenie wg. wzoru: Cmin C następnej oferty=---------------------------------x100 Co.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1-formularz ofertowy, 2-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3-aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4-wykazu wykonanych projektów budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie; 5-informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 6- wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; uprawnienia : budowlane- branża drogowa, sieci sanitarne, instalacje, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa , 7-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2. 8-oświadczenia : a-Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia. b-Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji c-Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. d-Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną e-Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców. UWAGA: w celu realizacji zadania za pomocą podwykonawcy wymagana będzie zgoda zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II pietro, pok. nr 204 tel. 041 2543485.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie ul.Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II pietro pok. nr 204..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..
INNE PRZETARGI SUCHEDNIÓW
więcej: przetargi SUCHEDNIÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.